~~Nine-O Club~~

For Who's Born On 1990
 
::Homepage::::Homepage::  HomeHome  Gallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Freemason...Secret society...Illuminati...korang thu?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
HyperPlasma
Admin
Admin


Number of posts : 938
Age : 26
Location : Alor Star
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Freemason...Secret society...Illuminati...korang thu?   Tue Jan 19, 2010 4:50 pm

erm...memandangkn bende ni da semakin serius...as admin....aku ase..perlu untuk diketengahkn..kowg2 patut tahu bnde ni..sbb kite adalah generasi masa hadapan..we being attacking right now...thu x??

erm...so...as admin and sorang beragama ISLAM...aku ase..perlu ntuk gtaw....

___________________________________________________________________________________________________
All seeing Eyes


Mungkin masih ada antara pembaca masih belum mengetahui tentang The All Seeing Eye! Untuk mengetahui lebih mendalam mari kita sama-sama merujuk tentang hadis rasullulah tentang dajal.

Sabda Rasullulah:
Aku memberi amaran kepadamu mengenai dia (Ad-dajal) dan tiada Nabi memberi amaran kepada kaumnya tentang ad-dajal, tetapi aku memberitahu sesuatu yang tiada Nabi sebelumku memberitahu kepada kaumnya, ketahuilah ad-dajal itu bermata satu dan Allah tidak bermata satu.
(Sahih Bukhari)


Dajal adalah makhluk yang ditangguhkan matinya oleh Allah dan telah mengembara ke serata dunia. Sepanjang pengembaraannya dia telah meninggalkan jejak-jejak atau tanda-tanda yang dapat dikenalpasti oleh orang yang mahu dan rajin mengkaji dan meneliti. Pernahkah kita terfikir siapa arikitek terkenal dibelakang pembinaan Piramid, Babylon, Atlantis, Tembok Besar Cina, Stonehenge dan lain-lain binaan misteri keajaiban dunia termasuk Piramid Itza peninggalan kaum mayan yang mundur dan maju dan ghaib secara tiba-tiba?
Kesemua tamadun ini meninggalkan satu mesej penting dari arkiteknya bahawa dia akan kembali pada satu masa nanti.
Puak Maya (Mayan) yang kuno telah didatangi seseorang yang mengajar mereka membina piramid dan ilmu astrologi sehingga mereka dapat mencipta satu kalendar bintang yang hebat dan meramalkan sesuatu yang besar akan berlaku pada 2012.
Dia yang hidup sekian lama sejak beribu tahun, tidak mati. menjelajah dari satu tempat ke satu tempat dengan meninggalkan dibelakangnya misteri-misteri. Rasulullah pernah mengingatkan bahawa tiada permukaan bumi yang tidak disinggahinya kecuali Mekah dan Madinah yang dijaga oleh malaikat.
Siapakah makhluk ini? Saya rasa anda semua sudah dapat meneka persoalan ini. Mari sama-sama kita menjejaki jejak-jejak yang ditinggalkan oleh makhluk genius ini.

Satu Dolar US

freemason

Illuminati


Di gereja-gereja






Filem






Logo






kita sedar x semua ni???

_________________
Admin


Back to top Go down
View user profile http://90born.forumotion.com
da_nine
Uploader
Uploader


Number of posts : 221
Age : 26
Location : alor star-KedAh
Age : 18
Registration date : 2008-05-30

PostSubject: Re: Freemason...Secret society...Illuminati...korang thu?   Tue Jan 26, 2010 10:01 pm

yosh... klau nak tau lbih mendalam..
sila tengok THE ARRIVAL....

_________________
If YOU WaNt tO wIn...

you must knoW hoW to win...
Back to top Go down
View user profile
imanne
Admin
Admin


Number of posts : 101
Age : 26
Location : Kepong Sentral
Age : 19
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: Freemason...Secret society...Illuminati...korang thu?   Wed Jan 27, 2010 10:08 pm

the arrival memang tak asing lagi. (:

thanks for the info.

_________________


blog versi malay.
http://mizukiralabmalayversion.blogspot.com
Back to top Go down
View user profile http://mizukiralab.blogspot.com, http://mizukiralabmalayversion.
farsa fira
Moderator
Moderator


Number of posts : 74
Age : 26
Location : mergong
Age : 20
Registration date : 2008-03-24

PostSubject: Re: Freemason...Secret society...Illuminati...korang thu?   Sun Jan 31, 2010 11:27 am

betol ke ajl baru2 ni ada unsur2 nie...???
Back to top Go down
View user profile http://www.farsafira.blogspot.com
imanne
Admin
Admin


Number of posts : 101
Age : 26
Location : Kepong Sentral
Age : 19
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: Freemason...Secret society...Illuminati...korang thu?   Sun Feb 14, 2010 9:22 pm

boleh tahan la ada unsur-unsur tu..

ada yg kata kebetulan,

ada yg kata mmg dalam rancangan..

aku org luar, tak tahu sgt..

_________________


blog versi malay.
http://mizukiralabmalayversion.blogspot.com
Back to top Go down
View user profile http://mizukiralab.blogspot.com, http://mizukiralabmalayversion.
homealone
New User
New User


Number of posts : 4
Age : 26
Location : Atas Bumi
Age : 20
Registration date : 2010-11-20

PostSubject: Re: Freemason...Secret society...Illuminati...korang thu?   Mon Nov 22, 2010 6:04 pm

so konklusinya..apa peranan kita?apa tindakan kita?
back to basis..kembali kpd fitrah kita iaitu Islam yang mulia...
dan pengaruhi orang sekeliling kita..keluarga,sahabat handai dan sebagainya..
inshaAllah kita tak terkena dakyah2 setan ni..huhu sori kasor lak ayat..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Freemason...Secret society...Illuminati...korang thu?   Today at 1:42 am

Back to top Go down
 
Freemason...Secret society...Illuminati...korang thu?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ten years on the invasion of Iraq: a fragmented society is preparing for the return of civil war
» SIGN OF THE PENTAGRAM: PROPHETIC ALERT SYRIA, ILLUMINATI, WAR
» ILLUMINATI SATANIC PROPAGANDA IS JUST BEGINNING: ALIEN PICTURE OF JESUS BY SEA OF GALILEE
» The role of the peasant in Medieval society.
» ILLUMINATI & NEW WORLD ORDER: STAR TREK, AMERICA, SYRIA, RUSSIA AND THE RACE TO ARMAGEDDON

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~~Nine-O Club~~ :: Kedai Kopi :: Sembang-Sembang-
Jump to: