~~Nine-O Club~~

For Who's Born On 1990
 
::Homepage::::Homepage::  HomeHome  Gallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Wed Mar 19, 2008 10:49 am

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan anda selepas anda menyakiti hatinya, lebih baik anda beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum anda menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya seorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tahu macam mana nak menerima pujian.

7. Jika anda tidak suka dengan gadis yang sukakan anda separuh mati, tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang anda tak akan tahu kerana bila dia dah buat keputusan dia akan lakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri dari anda selepas anda tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Sekiranya anda masih ingin menganggap dia sorang kawan, cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.
Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni langsung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif, misalnya menghubunginya melalui telefon, si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebaik saja ganggang diletakkan, dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit, semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan.

14. Jika kamu menyukai seorang wanita, cubalah mulakan dengan persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali anda ajak berjumpa, tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat dengan anda.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungi anda atau menunggu panggilan anda, teruskan usaha anda untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang
dirasakannya.Tanya dia sendiri!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta, dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau anda masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis, cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

20. Bila setiap kali gambar anda keluar, benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!

22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati.

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya (hadiah, bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati. Dengan ini dia tak akan ragu-ragu terhadap anda.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.
So, kalau nak memikat wanita pandai-pandailah.

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.
Back to top Go down
MYZA XURY
New User
New User


Number of posts : 7
Location : perak
Age : 18
Registration date : 2008-02-28

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Wed Mar 19, 2008 5:20 pm

adoi.....dah terbocor lak rahsia... Embarassed
Back to top Go down
View user profile
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Wed Mar 19, 2008 6:11 pm

Aku tk minat nk taw sbab aku gay <<< Jujur ni wakaka >,<
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
HyperPlasma
Admin
Admin


Number of posts : 938
Age : 26
Location : Alor Star
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Wed Mar 19, 2008 6:55 pm

wakaka ko nie pown dozen..biar la berlapik ma..haha..
pe2 pown wt wnita di luar sne..nmpknyer rhsie kowank dh terbocor..huhu

_________________
Admin


Back to top Go down
View user profile http://90born.forumotion.com
Lah
Admin
Admin


Number of posts : 430
Age : 26
Location : Rawang City~Bangi
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Wed Mar 19, 2008 6:58 pm

dozen...

bukan kah anda bi....

wakakka.....

bende ni....

kalo d post 20 tahun dulu ok la...

dah banyak sgt bende ni ketahuan...

wakka...

_________________
PERHATIAN KEPADA AHLI 90BORN....SELEPAS REGISTER ANDA DIGALAKKAN MEMPERKENALKN DIRI DI TOPIC PERKENALKAN DIRI....DGN INI AHLI 90BORN YG LAIN DAPAT MENGETAHUI TENTANG DIRI ANDA DGN LEBIH MUDAH....TERIMA KASIH....

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/brotherlah
Guest
Guest



PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Wed Mar 19, 2008 11:33 pm

Dozen wrote:
Aku tk minat nk taw sbab aku gay <<< Jujur ni wakaka >,<

ceit!!! ptut la ko xda gf gik!!
upa2 nyer...>tut!!!<
wakakakaka.....
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Wed Mar 19, 2008 11:38 pm

Admin wrote:
wakaka ko nie pown dozen..biar la berlapik ma..haha..
pe2 pown wt wnita di luar sne..nmpknyer rhsie kowank dh terbocor..huhu

ak alleeee..
aku da post rsia laki gak erk....
gi tgok2!!!
wakakaka....
Back to top Go down
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Thu Mar 20, 2008 4:44 pm

Wahaha mna gay lew sbnanya itu adalah gurau2 garu2. Nnti2 aku cari lew gf. Dlm forum ni bley cari? afro
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
Lah
Admin
Admin


Number of posts : 430
Age : 26
Location : Rawang City~Bangi
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Thu Mar 20, 2008 5:31 pm

boleh jer...

kalo ko berminat.....

aku leh apply kan....

wakakka...

_________________
PERHATIAN KEPADA AHLI 90BORN....SELEPAS REGISTER ANDA DIGALAKKAN MEMPERKENALKN DIRI DI TOPIC PERKENALKAN DIRI....DGN INI AHLI 90BORN YG LAIN DAPAT MENGETAHUI TENTANG DIRI ANDA DGN LEBIH MUDAH....TERIMA KASIH....

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/brotherlah
Guest
Guest



PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Thu Mar 20, 2008 6:06 pm

hahahaha....
bro... ko ni...
xya2.... dozen da tga usha azyana
na..na...na...
aku xtaw.... lol!
Back to top Go down
lemonade
New User
New User


Number of posts : 12
Age : 26
Location : earth
Age : 17
Registration date : 2008-04-10

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Fri Apr 11, 2008 12:46 am

~tambahan sket.ekekeke~


When a GIRL is quiet,
Millions of things are running
in her mind.
When a GIRL is not arguing,
She is thinking deeply.
When a GIRL looks at u with
eyes full of question,
She is wondering how long
you will be around.
When a GIRL answers "i'm fine"
after a few second,
She is not at all fine.
When a GIRL stares at you,
She is wondering why you are lying.
When a GIRL says I love you,
She really means it.
When a GIRL says "i miss you",
No one in this world can miss
you more than her.






sowey..mnyebok jap.hakhak rabbit
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/lemonchello18
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Fri Apr 11, 2008 1:18 am

huhuh....
x suma kot..
eceee...<---x mo ngaku...
btol laa tuh...
ak x sure aaaa..
ak mcm nih ka x...Razz
ekeke...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Fri Apr 11, 2008 11:17 am

aRe=fiza wrote:
hahahaha....
bro... ko ni...
xya2.... dozen da tga usha azyana
na..na...na...
aku xtaw.... lol!

smpat lagi tuh!! Mad

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
HarzalTheViolet
Super Active User
Super Active User


Number of posts : 498
Age : 26
Location : ~: The Land That Never Was :~
Age : 18
Registration date : 2008-04-01

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Sun Apr 13, 2008 2:32 pm

emm im sorry...

aku harap kome x gune text yg kaler die mcm merah,hijau etc...

sori2 byk...aku ssh nk tgk...sori2...tp kalo nk wat cam pelangi xpe albino
Back to top Go down
View user profile
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Sun Apr 13, 2008 2:34 pm

azyana wrote:
aRe=fiza wrote:
hahahaha....
bro... ko ni...
xya2.... dozen da tga usha azyana
na..na...na...
aku xtaw.... lol!

smpat lagi tuh!! Mad

Wlaupown kt berjauhan tp kt still lihat bulan yg sma Razz

Windu dkat Azyana Razz

Wakaka tkde lew Cool

Nnti marah plak boy dye Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Sun Apr 13, 2008 6:09 pm

waahh.. dozen wat pngakuan brani mati lagi.. hahak..

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
munirah90
Addicted
Addicted


Number of posts : 209
Age : 26
Location : cheras
Age : 18
Registration date : 2008-04-18

PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Sat May 03, 2008 9:21 pm

hoho..adxe btl..ade x..
utk aku la..
pmpuan lain aku tataw..
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/bongek90
Sponsored content




PostSubject: Re: 30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU   Today at 2:22 am

Back to top Go down
 
30 RAHSIA WANITA YANG LELAKI PERLU TAHU
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» adakah nabi yang berjenis kelamin perempuan?
» [ask] bagaimana hukumnya wanita yang sedang haid masuk ke masjid?
» Muslimah takut poligami....
» MENYUSUI LELAKI DEWASA MENURUT ISLAM
» Apakah TUHAN tahu hari kiamat?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~~Nine-O Club~~ :: Kedai Kopi :: Tipz Corner-
Jump to: