~~Nine-O Club~~

For Who's Born On 1990
 
::Homepage::::Homepage::  HomeHome  Gallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Lawak Jenaka

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
HyperPlasma
Admin
Admin


Number of posts : 938
Age : 26
Location : Alor Star
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Lawak Jenaka   Thu Mar 20, 2008 3:21 pm

post jer kt sni lwak2 pa yg korank taw..kasi epy ini forum..

_________________
Admin


Back to top Go down
View user profile http://90born.forumotion.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Thu Mar 20, 2008 6:23 pm

bila da t'lalu arif ttg agma

Masa : 8.30 Pagi

Tempat : Kelas Tkn 6 Melur
Situasi : Pelajaran Bahasa Melayu. Cikgu Sahab meminta pelajar menghuraikan pendapat dan pandangan masing-masing mengenai tajuk "Kenapa Remaja Melakukan Maksiat Dalam Tandas Awam"

Sharifah Aina Binti Jeffry Anas : pada pendapat saya, remaja yang sanggup melakukan maksiat dalam tandas adalah dari kalangan mereka yang tidak berkemampuan menyewa bilik hotel.

Zakaria Bin Mohammad Khuzairi : Saya tidak bersetuju kerana ada diantara mereka yang datang dari golongan berkemampuan tetapi masih melakukan perkara sedemikian.

Khairil Osman Bin Abd. Rahman : Menurut firasat saya, remaja tersebut berada dalam keadaan kelam kabut. Tak sempat cari hotel. Dan sebab utama yang lain, mereka buta tentang agama.

Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan : Saya tidak bersetuju bahawa pelajar tersebut buta tentang agama.

Khairil Osman Bin Abd. Rahman : Kenapa pulak? bukankah umat yang melakukan maksiat sebegini sebenarnya tidak tahu atau tidak menghayati pendidikan agama?

Cikgu Sahab : ( bertanya kepada Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan) Mengapa kamu tidak bersetuju dengan pendapat Khairil Osman Bin Abd. Rahman?

Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan : Sebenarnya mereka amat arif dengan agama. Sebab mereka tahu yang malaikat TIDAK akan masuk tandas. Oleh itu, jika mereka melakukan maksiat dalam tandas, malaikat tidak dapat menulis amalan buruk yang mereka lakukan.

Cikgu Sahab : ?!!

P/S: adik2 jgn wat mcm ni taw... wakakakaka... lol!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Thu Mar 20, 2008 6:26 pm

ayat selepas da kahwin!!!

Sebelum Tido:
6 minggu: Selamat tido Sayaaang, mimpi indah-2 ya, mmmuach.
6 bulan: Tolong matikan lampu tu, silau aah.
6 tahun: Sana sikit lah... Tido kalau tak mengepit tak bole ker???!


Pakai Toilet:
6 minggu: Tak apa, U masuk ler dulu, I tak kisaaahhhh
6 bulan: Masih lama lagi ke nih?
6 tahun: Brug! brug! brug! (suara pintu digegar), kalau nak bertapa pilah gunung ledang sana!!!


Balas SMS:
6 minggu: Iye Sayang, jap lagi I sampai rumah. Sayang, I belikan murtabak favourite U ye Sayang..
6 bulan: Trafik jam aah
6 tahun: K..


Dating process:
6 minggu: I love U, I love U, I love U.
6 bulan: Of course I love U.
6 tahun: Iyalah!! kalau I tak cintakan U, buat apa I nikah dengan U???


Pulang Kerje:
6 minggu: Sayaaang, I dah balik nih...
6 bulan : I'm BACK!!
6 tahun: Masak apa hari ini??


Hadiah (ulang tahun):
6 minggu: Sayang, I harap U suka cincin yang I beli untuk U ni
6 bulan: I beli lukisan, nampak sesuai dengan suasana ruang tengah
6 tahun: Nih duit, U beli sendirilah apa yg U nak..


Telefon:
6 minggu: Baby, ada yang ingin berbual ngan U di telefon nih
6 bulan: Eh... Your call...
6 tahun: WOOIII TELFON BUNYI TUUUHHH.... ANGKAT AAAAAHHH!!!


Masakan:
6 minggu: Wah, tak sangka I, pandai U masak.Rasa pun sedappp...!!!
6 bulan: Kita makan apa malam ini??
6 tahun: HAH!! LAUK INI LAGI?


Memaafkan:
6 minggu: Sudahlah, tak apa, dah pecah pun, nanti kita beli lagi yang lain,eh
6 bulan: Hati-hati, nanti jatuh tuh.
6 tahun: Orang dah bilang berkali-2 pon tak paham!!


Baju baru:
6 minggu: Aduh sayang, U seperti bidadari dengan pakaian itu
6 bulan: Lah... Beli baju baru lagi?
6 tahun: DAH BERAPA RIBU HABIS BELI BAJU TU???


Merancangkan Holiday:
6 minggu: Macam mana kalau kita jalan-jalan ke Amerika atau ke tempat yg U nak honey?
6 bulan: Kita ke Bukit Bintang aje ler... Senang sikit tak perlu naik flight...
6 tahun: JALAN-JALAN??? DUDUK RUMAH AJE TAK BOLEH KE? BUANG DUIT JE!


TV:
6 minggu: Baby, kita nak tengok cite apa malam ini?
6 bulan : Sekejap eh, citer bagus ah.
6 tahun: JANGAN TUKAR-2 BOLE TAK..

P/S: abg ku syg.. nti da kwin xckp mcm 2 kn?? << nk g tnya ngan sum1.... lol!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Thu Mar 20, 2008 6:31 pm

cerita ttg kentut

Seorang perempuan tua berjumpa seorang doktor dan bertanya, "Doktor, saya ada masalah dengan perut yang selalu berangin, tapi ianya tidak pernah menganggu saya...kentut saya tak pernah berbau, dan senyap.

Jadi saya selalu kentut.

Doktor meminta penjelasan lebih lanjut dari perempuan tua itu..., dan perempuan tua itu berkata, "Sebenarnya, saya sudah kentut sebanyak 20 kali ketika berada dihadapan doktor. Mungkin doktor tak tau sebab kentut saya tidak berbau dan senyap."

Doktor itu menjawab, "Ok, sekarang ambil pil ini dan datang jumpa saya minggu depan."

Seminggu selepas itu, perempuan tua itu kembali.

"Tuan Doktor," panggilnya sambil marah-marah, "Saya tak tau pil apa yang doktor beri pada saya, tapi sekarang kentut saya... walaupun masih senyap...tapi baunya sangat busuk."

Doktor itu membalas, "Bagus!!! kita sudah mengubati hidung makcik yang tersumbat, sekarang,mari saya periksa telinga makcik."

Kah! Kah! Kah

P/S: sabar je doktor 2... wakakakaka Laughing Laughing
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Thu Mar 20, 2008 6:34 pm

surat apply kwin lain...

Suami bin Lelaki
17, Jalan Angkasa,
24300, Kemaman
Terengganu.

Isteri binti Perempuan
17, Jalan Angkasa,
24300, Kemaman
Terengganu.

31 April 2006

Puan,

PERKARA : PERMOHONAN UNTUK BERPOLIGAMI

Perkara di atas adalah di rujuk.

2. Sebab utama permohonan ini di lakukan adalah kerana saya ingin melengkapkan kuota yang telah di peruntukkan bagi saya. Buat masa ini kuota yang telah diisi cuma satu, memandangkan masih ada 3 kekosongan, eloklah jika dapat di penuhi secepat mungkin. Pihak yang akan mengisi satu kekosongan ini buat masa ini ialah Cik Hana Fazura binti Ramli yang merupakan setiausaha saya di pejabat.
Memandangkan komitmen yang beliau tunjukkan di pejabat amat baik, eloklah jika kita masukkan dia bersama kita di
dalam organisasi keluarga kita. Kekosongan yang selebihnya akan di isi
di masa akan datang.

3. Untuk makluman pihak puan, yang sebenarnya masalah ini telah lama saya fikirkan tetapi memandangkan poket saya yang selalu nipis, terpaksalah saya tangguhkan dulu permohonan ini di samping kurangnye rasa keyakinan untuk mengemukakan permohonan ini. Kini, setelah saya dapat mengeluarkan kesemua duit pelaburan ASB saya, saya merasakan
kembalinya semangat saya yang telah hilang selama ini.

4. Permohonan ini amat setimpal kerana dengan kedudukan sekarang ia
menguntungkan kedua belah pihak dan juga pihak ketiga. Selama ini hidup kita bahagia sebab jika tidak, manakan mungkin puan dapat menjadi seperti sekarang. Semua yang puan miliki sudah bertambah besar. Kereta besar, rumah besar, rantai besar dan pakaian besar.
Jika dulu potongan puan seperti gitar, kini sudah bertukar menjadi drum. Oleh itu, sudilah kiranya dapat kita kongsi bersama insan lain kebahagiaan kita ini.

5. Pihak puan juga dapat menikmati faedah dari kelulusan permohonan ini
kerana puan akan tetap menikmati apa yang telah puan miliki sekarang dengan waktu bekerja lebih singkat dan sistemsyif akan di perkenalkan iaitu 1 hari kerja dan 1 hari cuti rehat. Waktu bekerja yang selebihnya akan ditampung oleh pihak ketiga. Kebaikan yang puan akan nikmati ialah waktu rehat yang bebas kerana dalam waktu puan bercuti, saya selaku Penyelia tidak akan memantau aktiviti yang puan lakukan. Pada waktu
itu saya cuma akan fokus kepada hasil kerja pihak ketiga. Menguntungkan bukan?

6. Segala kerjasama dari pihak puan saya dahulukan dengan ribuan terima kasih. Saya amat berharap pihak puan dapat meluluskan permohonan saya ini kerana adalah lebih baik jika kita dapat berkongsi kebahagiaan kita ini bersama insan lain. Saya harap permohonan saya
ini di balas dengan senyuman penuh keikhlasan dari pihak puan dan
tandatangan puan di atas kertas yang saya lampirkan bukannya balingan periuk nasi, pinggan-mangkuk, ketukan senduk
dan perkara-perkara yang menyukarkan pihak puan untuk melakukannya.

7. Saya harap puan sudi meluluskan permohonan ini. Hadirkanlah senyumanmu sebagaimana ketika kita menyambut orang baru iaitu bayi kita kedalam keluarga kita 10 tahun lepas. Situasinya lebih
kurang sama dengan masa kini. Kita akan menerima orang baru juga cuma bezanya ialah jika 10 tahun yang lepas kita perlu menjaga dan membelainya dengan manja bersama tetapi kali ini, setiap
urusan penjagaan dan belaian manja akan di laksanakan oleh saya sepenuhnya.

8. Akhir kata, saya harap permohonan saya ini dapat dibalas secepat mungkin. Semoga kita bersama-bersama dengan pihak ketiga akan dapat melaksanakan program ini dengan jayanya.

Sekian, Terima Kasih.

"BERKORBAN DAN BERKONGSI KEBAHAGIAAN
LAMBANG RUMAHTANGGA BAHAGIA"

Yang Ikhlas Memohon,

Suami bin Lelaki


P/S:hehehe...bagus punye surat..cikgu kasi.....A+++++!!!!! lol!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Thu Mar 20, 2008 6:36 pm

Bila bapa & anak gadis jd SEWEL!!!

Seorang bapak memanggil anak gadisnya masuk kedalam bilik. Dialog dia
lebih kurang macam ni la…

Bapak : Bedah, mai sini sat. Bapak nak tunjuk sesuatu ni.

Bedah : Ya bapak, ada apa?

Bapak : Mai masuk dalam bilik pastu tolong tutup semua tirai tingkap.

Bedah : Apa???!!! (isk? bapak aku ni? lain macam jerr)

Bapak : Dengar tak bapak kata…..

Bedah : Ya bapak, Bedah dengar… cuma Bedah tak percaya apa yang bapak
kata ni.

Bapak : Betulll. Bapak suruh hang masuk dalam bilik pastu tutup semua
tingkap. Bedah pun dalam ragu-ragu tu, dia ikut jugak la apa yang
bapak dia suruh. Sambil tu dok pikir gak laa… apa la bapak dia nak
buat, dah la kat rumah.

Bapak : Okeh… mai duduk sebelah bapak. Heh? heh…

Bedah : Eh!!! bapak, Bedah kena keluar dari bilik ni. Sat lagi mak
balik…abis aaaa.

Bapak : Tak payah risau… mai duduk sini cepat!!!! Jangan bagi bapak
berkasar. Bedah pun terpaksa la duduk jugak… hati dia takleh cakap
laa… berdebar giler ahhh. Dalam kepala dok terbayang jadi apa la
nanti kat dia.

Bapak : Cantikkk!!! Yiihaaa. Astalavista bebeh. Okeh, mai masuk dalam
selimut bapak plak.

Bedah : Apa???!!!

Bapak : Masuk la cepat!!! Dok cakap banyak pulak. Bapak ikat mulut tu
karang aaa.

Bedah : Bapak…Bedah takut laaa. (nak nangis)

Bapak : Bedah, tengok ni

Bedah tak sanggup nak tengok… dia pejamkan mata. Dia tahu, bapak dia
dok buang tebiat. Bapak dia dah gila. Kiranya, bapak dia tunjuk tu
konon-konon nak intro dulu ler tu. Tapi dalam hati, Bedah teringin
gak la nak tengok. Dia pun bukak la mata sikit.

Bapak : Cantik tak jam G-Shock baru bapak ni. Dia ader cahaya bila
gelap. Mahal nih!!! Dah, pegi keluar.

P/S: lalalalala...... afro
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Thu Mar 20, 2008 6:37 pm

kisah 3 org pontianak... affraid


Maka tersebutlah kisah perihal 3 ekor pontianak. Memasing nak nunjuk
siapa yang paling terer. Mereka pun mengadakan sebuah pertandingan
tunjuk sapa paling power. Pontianak yang paling muda diberi kesempatan
untuk
memulakan pertandingan. Lalu dia pun terbang secepat kilat, tak sampai 2
minit dah balik. Mukanya penuh dengan lumuran darah, dan menyeramkan.

Terus dia berkata : "Nkorang nampak kampung kat seberang bukit itu ?"
Yang dua ekor pontianak tu ngangguk, "Iya, nampak. "Satu kampung tu
itu...habiissss aku kerjakan!!!!"

Angin jugak dua ekor pontianak tu dengar keangkuhan pontianak muda. Kini
giliran pontianak yg setengah abad tu pulak. Dia pun pergi sekelebat
jugak, tak sampai 1 minit dah balik, mukanya juga penuh dengan cucuran
darah.

"Nkorang nampak Bandar tu ?", katanya dengan muker yg kerek "Iya,
nampak", yang dua ngangguk juga. "Satu bandar itu juga habiiissssss!!!",
kata
pontianak yg setengah abad sambil ketawa seram," ha ha ha hah".

Pontianak yang satunya lagi tambah panas, dia pun nak show off jugak.
Dia pun tunjukk skill terbang cam kilat. Amat lah terperanjat nya dua
sahabatnya, sebab tak sampai setengah minit dia dah balik, dengan penuh
cucuran darah di mukanya...

Lalu pontianak yg 2 ekor tu berkata, "gilaa ahh dia ni tak sempat aku
nak duduk dia dah balik, memang dia paling power". Sambil mengosok gosok
idong nya pontianak tu pun berkata , "Nkorang nampak tembok batu tu ?"
"Nampak! Nampak!", kata yang 2 ekor tu...

"Err aku tadi tak nampak".

P/S: hahahaha...... sure xle tdo mlm... lol!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Thu Mar 20, 2008 6:40 pm

lawak pendek jew... Razz

Lawak 1
Satu hari Ahmad melawat rumah sepupunya yang baru berkahwin bernama Yop dan bercadang untuk tinggal semalaman di rumah Yop.
Yop : Sayang, sediakan minuman untuk sepupu abang nie.
Isteri : Baik, bang.Kemudian, tiba pula waktu makan malam.
Yop : Intan payung, sediakan makan malam untuk sepupu abang nie sekali yek.
Isteri : Baik, bang.
Selepas larut malam, Yop memanggil isterinya lagi.
Yop : Adindaku, sediakan bilik tetamu untuk sepupu abang nie tidur.
Isteri : Baik, bang.
Isteri pun berlalu pergi.
Ahmad : Iskh, romantiknyer korang nie yek. adinda la, sayang la, Intan payung la... ..
Yop : Eh, takder la. Aku lupa nama bini aku jer.

Lawak 2

Cikgu : Abu! Lukisan apa yang kau buat nie..? Kosong jer.
Abu : Kuda makan rumput, cikgu.
Cikgu : Mana rumputnya?
Abu : Kuda dah abis makan, cikgu.
Cikgu : Mana kudanya?
Abu :! Kuda dah kenyang. Dia dah balik kandang...

P/S: siot jew.... Suspect
Back to top Go down
yukie7
Uploader
Uploader


Number of posts : 334
Age : 26
Location : puncak alam
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Sat Mar 22, 2008 9:28 pm

wakakaka!!!lawak2!!!
Laughing Laughing

_________________
Back to top Go down
View user profile http://blueoasisworld.blogspot.com/
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Sat Mar 22, 2008 10:40 pm

CERITA TENTANG BURGER

  • Soalan: Siapa yg mula2 buat burger? Org Melayu ke Org Putih?
    Jawapan: Org Melayu le, kite yg mula2 buat Burger Dale (Begedil)

  • Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg sekejap kat sini sekejap kat sana?
    Jawapan: Burger Rack (Bergerak)

  • Soalan: Banyak2 burger, burger apa kalau kau pegang nanti melekat2?
    Jawapan: Burger Tar (Bergetah)

  • Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg boleh didengar?
    Jawapan: Burger Ma (Bergema)

  • Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg boleh mencederakan?
    Jawapan: Burger Load (Bergelut)

  • Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg boleh buat kau macam nak jatuh?
    Jawapan: Burger Gar (Bergegar)

  • Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg buat kite ketawe?
    Jawapan: Burger Luck (Bergelak)
Back to top Go down
Emora
Active User
Active User


Number of posts : 309
Age : 26
Location : lumut
Age : 18
Registration date : 2008-03-21

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Wed Mar 26, 2008 9:11 am

yg beger 2 lawk! XD ngn yg 6 weeks,6 months n 6 years nye joke!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/eeraz
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Wed Mar 26, 2008 11:05 am

looo.... lawak ngn joke..
bkn sma jew kew...
ekekekke.... Shocked
Back to top Go down
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Wed Mar 26, 2008 11:51 am

CUTTER
suatu hari...
di sebuah sekolah...
telah didatangi seorg pegawai pelajaran berbangsa inggeris yg akan memberikan biasiswa kpd beberapa org pelajar yg terdiri dr bangsa melayu, cina, dan india jika mereka berjaya lulus dalam temuduga yg diadakan...

soalan yg pertama ialah mengenai pekerjaan bapa mereka,
pegawai inggeris itu ingin mengetahui taraf hidup keluarga mereka...

seorg guru melayu menjadi penterjemah utk melicinkan lagi sesi temuduga

"what is you father's job??" tanya si inggeris

"my father is a fish catcher," jawab pelajar cina bernama Ah Chong itu

"fish cather?? do you mean fisherman??"

penterjemah itu memberitahu bahawa pelajar itu ingin menyatakan bahawa bapanya ialah nelayan

"what about you??"

"my dad is a shirt maker" jawab pelajar melayu itu

"she means, her father is a tailor" kata penterjemah

"i understand that"
"what your father's job?" tanya nya kepada budak india itu

"he is a grass cutter," jawabnya

"what??"

"his father is a gardener" kata penterjemah

"you, please tell me what is your father's job??" tanyanya kepada pelajar india di sebelahnya

"he is a hair cutter"

"he means his father is a cutter" kata penterjemah memberi penjelasan

"oh yes, i know...ok, and the last one, please tell me what is your father's job??" katanya sambil menatap wajah pelajar melayu yg gelisah dr mula lagi

"he is a ppppp cutter" jawabnya dalam keaadaan gugup

"what is that??" kata pegawai inggeris smbil meihat muka penterjemah

"tolong ulang" kata perterjemah

"my father is a ppppp cutter"

"cakap melayu la" kata penterjemah sambil marah2

"bapa sy tok mudim" jawab pelajar melayu itu

maka penterjemah pn gugup la jgk
"his father....err....is a....ppppp cutter"

" i know the word 'cutter' but what is 'ppppp'??"

apabila si penterjemah memberitahu objek yg di potong oleh bapa pelajar melayu itu...
maka lari lintang pukang la si pegawai inggeris itu....


_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
Emora
Active User
Active User


Number of posts : 309
Age : 26
Location : lumut
Age : 18
Registration date : 2008-03-21

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Wed Mar 26, 2008 3:03 pm

lol!samew la!fiza neh..kui2!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/eeraz
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Thu Mar 27, 2008 11:08 am


_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Thu Mar 27, 2008 11:13 am

perbezaan tv zaman dulu dan kini

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Thu Mar 27, 2008 11:28 am

agak2 bley x sampai kat marikh??
bekalan makanan dah cukup (mcD)
tenaga pn byk jgk...(energizer, tahan 6kali lebih lama)
ahakz!

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Thu Mar 27, 2008 12:56 pm

JOM NYANYI SAMA2...





Love only love
Can bring back your love someday
I will be there, I will be there

If you go again
All the way from the start
I will try to change
The things that killed our love
Yes, Ive hurt your pride, and I know
What youve been through
You should give me a chance
This cant be the end
Still loving you....ahakz!

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Sun Mar 30, 2008 4:00 am

burung 2 nyanyi mcm nk mati t'cekik jew...
da ar lidah t'jelir... aish!
Shocked
Back to top Go down
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Tue Apr 01, 2008 1:30 am

anda penah tgk prmainan baru...
tp xpopular sgt atas sbb2 trtntu...
PERLUMBAAN KAPAL SELAM.....
tgk la sndiri...




jumpe x???
tgk la btul2....
nmpk x??? kapal selam tu wrne hitam...
tgk btul2...
nmpk x?????

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Tue Apr 01, 2008 9:17 am

hampeh.. dh namenye prlumbaan KAPAL SELAM.. mmg la x nmpk pape.. adesss! gue tertipu!!

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Wed Apr 02, 2008 6:51 pm

mmg hampeh Evil or Very Mad
Back to top Go down
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Wed Apr 02, 2008 6:54 pm

ala, relax rr...
sbb tu sport ni xdpt sambutan...
hahahaha...

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Wed Apr 02, 2008 7:01 pm

ya kew??
myb sume suka srius jew...
Back to top Go down
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Wed Apr 02, 2008 7:07 pm

hahaha...
sport tu xsumer org nmpk...
so cmne nk ada smbutan??
ahakz!!

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
Sponsored content




PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Today at 4:13 pm

Back to top Go down
 
Lawak Jenaka
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 6Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Huru Hara Huria Kristen Batak Protestan (Gereja HKBP)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~~Nine-O Club~~ :: Kedai Kopi :: Sembang-Sembang-
Jump to: