~~Nine-O Club~~

For Who's Born On 1990
 
::Homepage::::Homepage::  HomeHome  Gallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Lawak Jenaka

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Tue Apr 08, 2008 11:34 pm

kakakaka....
b'latih b'bulan2 la ko...
Back to top Go down
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Wed Apr 09, 2008 12:15 am


fakta atau auta




1.. Tahukah anda apabila 350ml air
yang diambil dari sinki dan kemudiannya dituangkan ke dalam cerek yang
mengandungi 150ml air suling dan dibiarkan terdedah kepada nyalaan api
bersuhu 100 darjah celcius akan menghasilkan satu cecair yang dinamakan
air masak.


2.
Percayakah anda yang air sirap merupakan salah satu bahan asas dalam
pembinaan sebuah helikopter. Ini kerana kajian telah dibuat, seorang
pembina helikopter memerlukan air sirap untuk menghilangkan keletihan
semasa membuat helikopter, tanpa air sirap mungkin helikopter tersebut
tidak dapat disiapkan.


3.
Sebuah kereta yang dipandu selaju 220 km/j tidak akan dapat memotong
kereta yang dipandu selaju 40 km/j sekiranya kereta-kereta tersebut
dipandu dari arah yang bertentangan


4.
Tahukah Anda dalam bahasa Inggeris dan Italy, jurugambar dikenali
sebagai paparazi. Perkataan itu dipercayai diambil dari watak paparazzo
dalam filem La Dolce Vita yang diterbitkan oleh Federico Fellini pada
tahun 1960. Dalam bahasa melayu pula, ayah
kepada seorang budak yang bernama Razzi juga boleh dikenali dengan nama papa Razzi.


5.
Tahukah Anda bendera negara Denmark telah dicipta 700 tahun lampau,
menjadikan bendera paling lama digunakan di dunia lebih lama daripada
penggunaan susu cap bendera.


6.
Tahukah Anda magnet ialah sejenis logam yang juga digelar besi berani.
Sebagaimana namanya magnet ialah besi yang berani menarik butir-butir
besi lain kearahnya. Bagaimanapun orang yang diupah untuk menarik
kereta bukanlah magnet.


7.
Tahukah Anda cicak memutuskan ekornya apabila diganggu. Apabila cicak
menyedari yang dia diekori oleh sesuatu, ia akan memutuskan ekornya
supaya benda itu tidak mengekorinya lagi atas alasan tanpa ekor sudah
tentu ia tidak akan diekori lagi.


9.
Tahukah Anda burung dapat pulang ke sarangnya walaupun telah keluar
kadangkala hingga beribu kilometer daripada sarangnya tanpa sesat atau
silap walaupun tanpa bantuan kompas. Ini kerana setiap sarang burung
mempunyai alamatnya yang tersendiri
sebenarnya.


10.
Tahukah Anda bunyi perkataan lempeng dan tempeleng adalah hampir sama
walaupun ia berbeza dari segi rupa bentuknya. Tapi, walaubagaimanapun
orang yang kena tempeleng masih boleh memakan lempeng apabila dia
berasa lapar.


11.
Tahukah Anda gunung berapi yang berusia tiga ratus tahun disahkan masih
aktif untuk meletup. Tapi mengikut kajian ahli gunung, api elektrik di
rumah kita tidak akan aktif jika tidak membayar bilnya selama tiga
bulan.


12. Tahukah
Anda orang yang tidak pernah kisah langsung tentang wang ringgit,
pangkat, kedudukan dan harta dunia ialah Orang Utan.


13. Tahukah Saudara ABDUL-RAHIM yang ahli sains seluruh dunia bersepakat jika KFC dimakan sewaktu lapar, perut kita akan mengalami satu tindakbalas yang berupa kekenyangan. KFC juga boleh digunakan sebagai ubat untuk menggembirakan hati kita bila KFC yang dimakan itu dibelanja oleh kawan kita.

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
lemonade
New User
New User


Number of posts : 12
Age : 26
Location : earth
Age : 17
Registration date : 2008-04-10

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Fri Apr 11, 2008 1:35 am

khas untuk sape2 yg dok kat asrama...ne cara2 tuk buat roomate anda jadi gile..ah3x!!


1.Setiap hari Jumaat,pack segala barang anda dan bagitau kat roomate yg anda nak balik kampung.Selepas sejam,balik ke bilik dan terangkan bahawa takde org kat rumah.Unpack segala barang anda dan pegi tidor..

2.Buat2 terjaga pada tgh malam,jerit kuat2 "Tolong,kat mana aku brada ni??" dan lari keliling bilik tu.Kalau bilik kecik,cukupla sekadar melompat2 kat atas katil 2-3 kali.Pastu,sambung tidor.Esoknya,kalau dia tanya,buat2 tak tahu apa yg dia ckp..

3.Ambil marker,buat bulatan kecik kat lengan anda.Besarkan bulatan itu setiap hari sambil berkata "Dah merebak...dah merebak!!!"

4.Bila roomate anda tutup lampu pada sebalah malam,nyanyi lagu opera skuat ati.Bila dia bukak balik lampu,buat2 muka bodoh dan confused...

5.Kata kat roomate,"Ada pesanan penting untuk kau".Lepas tu buat2 pengsan.Lepas 2-3 jam,bangun dan cakap yang anda dah lupa pesanan tu.Kemudian ,cakap "Eh..aku dah ingat"..lepas tu pengsan balik....

6.Pakai topi kertas.Bila dia balik,cakap "Selamat Datang Ke McDonald..Boleh saya ambil pesanan anda??"Lepas tu buat muka bodoh sambil berkata "Eh,ko rupanya...."

7.Duduk di depan papan chess 2-3 jam tanpa buat apa2 atau cakap apa2.Lepas tu bangun secara tiba2 sambil berkata, "Siot betol....kalah lagi!!"...




*SEKIAN..WASSALAM*
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/lemonchello18
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Fri Apr 11, 2008 8:42 am

kahkahkah...
tringat aku kt roommate aku...
klu aku wt cmni kt die...
mampus aku kne...hahahaha

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Fri Apr 11, 2008 11:05 am

bengong la.. haha.. klu spe yg berani wat cmtu, aku mmg tabik la.. haha

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Fri Apr 11, 2008 12:10 pm

11 tips agar tidak bosan semasa di dalam lif

1. Ketika anda hanya berdua dengan orang tak dikenali, cuit bahunya! Kemudian anda pura-pura melihat ke tempat lain..

2. Buat muka menyeringai kesakitan sambil pegang kepala anda dan menjerit "Diam, semuanya diam!".

3. Bawalah kamera dan ambillah gambar semua orang yang ada di dalam lif.

4. Pindahkan meja kerja anda ke dalam lif. Jika ada yang masuk, tanyakan apakah mereka sudah membuat appoinment?

5. Letakkan sebuah bungkusan di sudut lif, jika ada yang masuk, tanyakan apakah mereka mendengar bunyi tik... tik... tik...

6. Anda pura-pura jadi pramugari! Tunjukkan prosedur keselamatan penerbangan seperti di dalam kapalterbang.

7. Ketika pintu menutup, beri pengumuman kepada semua orang. "Bertenang, jangan panik, jap lagi die bukak balik!".

8. Bukalah beg tangan anda, sambil melihat ke dalam beg tangan, tanyalah "Oksigen cukup tak kat situ?"

9. Diam dan jangan bergerak sama sekali di sudut lif, menghadap dinding, jangan sesekali keluar.

10. Dengarkan suara di dinding lift dengan stetoskop.

11. Buatlah garis di lantai sekeliling anda menggunakan kapur, lalu beritahu "Ini adalah area SAYA"

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Fri Apr 11, 2008 12:29 pm

azyana wrote:


7. Ketika pintu menutup, beri pengumuman kepada semua orang. "Bertenang, jangan panik, jap lagi die bukak balik!".


yg ni aku ske....
hahaha...grenti lawak giler...
<<<nk test rr wt....

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Fri Apr 11, 2008 12:51 pm

ko btol nk buat?? haha.. sure org sume tobat xnk naik lif same ngn ko dh.. haha

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Fri Apr 11, 2008 12:54 pm

CARA-CARA NAK COVER MALU


1)kalu tsepak batu :
jgn terus bgun..sebaliknyer korang
trus baring dan berguling-guling sampy
kat tempat yg x de orang,,baru bangun..


2)kalu terjtuh basikal :
cepat2 naik blik bsikal korg dan
jatuh lg sekali...buat berulang
kali,,biar orang ingat yg sbnarnyer korg
cuba wat lawak......


3)kalu tjatuh tangga :
tros bersilat konon nyer korang
kna rasuk,,atau sedang berlwn dgn
makhluk halus...


4) kalu terjatuh longkang :
pungutlah samph yg ad,,pastu
bebel dgan sore yg kuat...biar orang
ingat yg konon nyer korang nih prihatin
ar.....


5)kalu jatuh waktu nak naik bas :
jrit kuat2.."oi..!! ap tolak2
nih..." walupown kat blakang korg
sbenarnyer xde orang.....


6)kalu jatuh ddpan perhntian bas :
tros wat2 pengsan smpy ad orang yg
tlong korang....kalu xde..korg tros
baring sampai malam shgga xde sorang
pown kat situ lagi...sbab itulah waktu
terbaik korang ntuk bgon......


slamat mencuba.... lol!

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Fri Apr 11, 2008 1:37 pm

lol!
yg cover malu tuh..
ahakz~~~ cm best..
mau try
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Fri Apr 11, 2008 8:53 pm

hak3...tuh bkn nk cver mlu...

tuh da jd lg mlu ad r....

tp ak rsew bes2 r lwk krg...mmg klaka abes...ha3
Back to top Go down
View user profile
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Fri Apr 11, 2008 10:34 pm

try la....


_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Fri Apr 11, 2008 11:53 pm

LAWAK PENDEK...


1....



Sang lalat & bini lalat pada suatu hari pergi makan taik, Lalu
berkata bini Sang lalat "bang, kenapa kita kena makan taik hari2x ?"
Jawab Sang lalat "hish!! Jangan cakap benda2x kotor masa makan, Jijik
lah awak ni !"

2....

Mary Sue datang ke sebuah kota besar untuk pertama kalinya.Dia check-in
di sebuah hotel mewah dan seorang pelayan membawakan begnya menuju ke
bilik yang Mary Sue akan menginap.

Mary Sue mengikuti
langkah-langkah pelayan itu dan ketika pelayan tersebut menutup pintu,
Mary Sue melihat ke sekeliling dan marah-marah kepada pelayan tersebut.

"Anak
muda, aku mungkin tua dan kekampungan, tapi tidak bererti aku ini
bodoh! Aku membayar mahal untuk tinggal di hotel ini tapi bilik ini
bukanlah bilik yang sesuai dengan bayaran itu! Bilik ini begitu kecil,
tidak ada kemudahan, tidak ada televisyen, bahkan tempat tidur pun
tidak ada!"

"Nyonya, ini adalah lif" jawab pelayan tu selamber.

3....

Didalam kelas murid darjah kelas tiga saorang guru cuba bertanya murid nya tentang pengetahuan am.

Rajoo cuba jawab siapa pemimpin orang india di negara kita?

Rajoo menjawab."Datok Sami Belu!"

Bagus kata guru . "Apa parti yang dipimpin-nya?"

Rajoo menjawab.."M..I..C". Bagus! kata guru .."dan apa makna M.I.C?" Dengan pantas rajoo
menjawab.."Mentri Indian Contractor"

Guru Rajoo terbatok batok mendengar jawapan Rajoo.

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
tuyuk
Motivated
Motivated


Number of posts : 180
Age : 26
Location : Kelantan
Age : 18
Registration date : 2008-03-01

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Sat Apr 12, 2008 12:18 am

hahaha..
caye lah lawak korank!!
epi kejap aku..
kui3..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/suecuk
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Sat Apr 12, 2008 12:27 am

uiks skjp je???
Back to top Go down
View user profile
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Sat Apr 12, 2008 12:36 am

ala, skjp pn ok la...
asalkan hepi...
hik3...

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
tuyuk
Motivated
Motivated


Number of posts : 180
Age : 26
Location : Kelantan
Age : 18
Registration date : 2008-03-01

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Sat Apr 12, 2008 2:38 am

betol 2..
ok la..
epi lame..
tdo pun dah t'sengeh dah ni
:=
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/suecuk
Lah
Admin
Admin


Number of posts : 430
Age : 26
Location : Rawang City~Bangi
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Sat Apr 12, 2008 7:59 pm

Kat Skolah...

Ada seorang cikgu tadika yang tak percaya wujudnya Tuhan. Dia pun berfikir bagaimana hendak mempengaruhi kanak-kanak di tadika tersebut supaya tak percaya wujudnya Tuhan. Tiba-tiba, dia mendapat satu akal...

Guru tadika : Anak-anak, nampak tak pen ini?
Murid-murid : Nampak cikgu.
Guru tadika : Pen ada kan?
Murid-murid : Ada cikgu.

Kemudian guru tadika tadi memasukkan pen itu
ke dalam poket dia dan kemudian bertanya lagi..

Guru tadika : Anak-anak,nampak tak pen?
Murid-murid : tak nampak cikgu.
Guru tadika : pen ada tak?
Murid-murid : tak ada cikgu.
Guru tadika : Anak-anak nampak Tuhan tak?
Murid-murid : tak nampak cikgu.
Guru tadika : Tuhan ada tak?
Murid-murid : tak ada cikgu.

Guru tadika itu sangat gembira kerana tujuannya untuk mempengaruhi kanak-kanak itu berjaya. Tetapi.. dalam kumpulan kanak-kanak itu ada seorang budak yang pintar yang bernama Amin lalu dia pun mengangkat tangan...

Amin : Cikgu, boleh saya cakap sesuatu?
Guru tadika : Boleh,mari ke depan.
Amin : Kawan-kawan nampak cikgu tak?
Murid-murid : nampak.
Amin : cikgu ada kan?
Murid-murid : ada.
Amin : Kawan-kawan nampak otak cikgu tak?
Murid-murid : tak nampak.
Amin : cikgu ada otak tak?
Murid-murid : tak ada.

_________________
PERHATIAN KEPADA AHLI 90BORN....SELEPAS REGISTER ANDA DIGALAKKAN MEMPERKENALKN DIRI DI TOPIC PERKENALKAN DIRI....DGN INI AHLI 90BORN YG LAIN DAPAT MENGETAHUI TENTANG DIRI ANDA DGN LEBIH MUDAH....TERIMA KASIH....

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/brotherlah
Lah
Admin
Admin


Number of posts : 430
Age : 26
Location : Rawang City~Bangi
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Sat Apr 12, 2008 8:01 pm

Kura2...

"Pada suatu hari, ada 3 ekor kekura (kura kura) nak gi bekelah bersama sama.

Kekura pertama membawa makanan, Kekura kedua membawa minuman, sedangkan kekura ketiga tidak membawa apa-apa pun selamber jek lenggang perut.

Didalam perjalanan tiba-tiba ujan pun turun dengan lebat dan derasnya, sehingga mereka tak boleh meneruskan perjalanan.
Kemudian timbul perbualan di antara mereka.

Kekura I : "ERmmm..... salah sekor dari kita mesti balik untuk amik
payung. Siapa yang nak pegi ni?"

Kekura II dan I saling pandang memandang, dan sepakat menuding Kekura III.

Kekura III : "Tak nak ahhh. Aku jalan lambat dan nanti aku nak sampai sini lagilah terlambat. Sure nkorang akan bedal
mengkanan ni semua."

Kekura I & II : "Takk lah. Kita orang tunggu sampai nko datang."

Kekura III : "Betul??? Kalau aku lambat 1 jam?"

Kekura I & II : "Kita orang akan tetap tunggu."

Kekura III : "Kalau 3 jam ??"

Kekura I & II "Kita orang akan tetap tunggu."

Kekura III : "Kalau 1 hari ?? "

Kekura I & II : "Kita orang akan tetap tunggu."

Kekura III : "3 hari ???"

Kekura I & II :"Kita orang akan tetap tunggu."

Kekura III : "5 hari???? "

Kekura I & II : "Kita orang akan tetap tunggu."

Kekura III : "1 minggu? "

Kura I & II : ""Kita orang akan tetap tunggu."

Kekura III : "2 minggu?"

Kekura I & II : ""Kita orang akan tetap tunggu."
!!!!!!! nko pegi jek lah"

Dengan berat hati, akhirnya Kekura III pun
berangkat. Kekura I & II menunggu dengan setia. Sehari, dua hari dan
seminggu telah berlalu. Kekura III tak jugak balik balik. Setelah dua
minggu berlalu, Kekura I & II sudah tidak dapat menahan lapar.

Kekura I : "Aku dah tak tahan lapar ni . Kita makan jek lah "

Kekura II : "Aku pun dah nak pensan ni. Jom ahh kiter perabih
mengkanan ni"

Tiba-tiba Kekura III muncul dari semak-semak dan berseru " Hoii
!!!!!!!!!!!!!!! Nasib baik aku belom pegi lagi... kalau
tak sure nkorang abiskan mengkanan ni kan kan????!!!!!!!!"

_________________
PERHATIAN KEPADA AHLI 90BORN....SELEPAS REGISTER ANDA DIGALAKKAN MEMPERKENALKN DIRI DI TOPIC PERKENALKAN DIRI....DGN INI AHLI 90BORN YG LAIN DAPAT MENGETAHUI TENTANG DIRI ANDA DGN LEBIH MUDAH....TERIMA KASIH....

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/brotherlah
Lah
Admin
Admin


Number of posts : 430
Age : 26
Location : Rawang City~Bangi
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Sat Apr 12, 2008 8:03 pm

3 sahabat puntianak....

Pada suatu malam 3 ekor pontianak sedang bertenggek di atas pokok
sambil bergaduh tentang kehebatan masing-masing. Ketiga-tiga mengaku diri mereka hebat. Untuk menentukan siapa paling hebat, mereka pun cuba membuktikan kehebatan masing-masing.

Pontianak A terbang dengan sepantas kilat. 15 saat kemudian balik
semula ke pokok tersebut. Kelihatan ada kesan-kesan darah di sekitar gigi Pontianak A.

Pontianak A : Kau orang nampak rumah tu?
Pontianak B : Nampak!
Pontianak C : Nampak!
Pontianak A : Satu rumah tu habis aku kerjakan.

Pontianak B pula terbang lebih pantas dari Pontianak A. 10 saat
kemudian balik semula ke pokok tersebeut. Kelihatan ada darah bukan setakat pada gigi, malah pada keseluruhan mulut pontianak tersebut.

Pontianak B : Kau orang nampak kampung tu?
Pontianak A : Nampak!
Pontianak C : Nampak!
Pontianak B : Habis satu kampung tu aku kerjakan.

Sejurus lepas itu Pontianak C pula terbang lebih pantas dari
Pontianak A dan B. Dalam masa 5 saat je dia kembali ke pokok
tersebut. Kelihatan darah mengalir-ngalir bukan sahaja pada mulut, malah pada keseluruhan muka pontianak tersebut.

Pontianak C : Kau orang nampak tembok kat hujung sana tu?
Pontianak A : Nampak!
Pontianak B : Nampak!
Pontianak C : Err... tadi aku tak nampak...

_________________
PERHATIAN KEPADA AHLI 90BORN....SELEPAS REGISTER ANDA DIGALAKKAN MEMPERKENALKN DIRI DI TOPIC PERKENALKAN DIRI....DGN INI AHLI 90BORN YG LAIN DAPAT MENGETAHUI TENTANG DIRI ANDA DGN LEBIH MUDAH....TERIMA KASIH....

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/brotherlah
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Mon Apr 14, 2008 10:48 am

aku pening skit la bce lawak pntianak nih.. tak pham.. scratch

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Mon Apr 14, 2008 8:58 pm

pew yg png nyer??

tuh mknenyer....pont c tuh lom tnjukkn khbtan dier....dier da pth blk

coz tlgr tembok...

klo xclap da ad org post dlu kan...

ak da lper r

_________________
Back to top Go down
View user profile
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Mon Apr 14, 2008 9:48 pm

owh.. cmtu ke.. br den paham..

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Mon Apr 14, 2008 9:50 pm

a'aa mmg cam tuh ...

so...lcu x neyh???

_________________
Back to top Go down
View user profile
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Mon Apr 14, 2008 9:51 pm

emm.. lucu kot.. hehe.. ( takut plak bro terasa.. hehe)

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Lawak Jenaka   Today at 8:20 am

Back to top Go down
 
Lawak Jenaka
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Huru Hara Huria Kristen Batak Protestan (Gereja HKBP)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~~Nine-O Club~~ :: Kedai Kopi :: Sembang-Sembang-
Jump to: