~~Nine-O Club~~

For Who's Born On 1990
 
::Homepage::::Homepage::  HomeHome  Gallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Sat Mar 29, 2008 8:38 pm

"Sebenarnya, melalui tapak tangan kita boleh membuat penelitian berbagai aspek

tentang perangai atau sikap seseorang itu sama ada lelaki atau perempuan. Melalui tapak tangan juga kita boleh merenung masa lampaunya dan apakah yang tersirat dihatinya. Sentuhan ini disebut sentuhan antara hati ke hati. Akan tetapi ilmu meneliti tapak tangan ini tidaklah perlu mempunyai ilmu firasat atau batin. Memadai dengan melihat beberapa perubahan fizikal tapak tangan seseorang itu, sama ada mereka yang kuat bekerja, malas atau bermacam-macam lagi.

Justeru itu untuk memastikan seseorang gadis itu masih dara melalui tapak tangannya. Retak pada bahagian kanan dan kiri tapak tangan kanannya menandakan gadis itu sudah tiada dara. Jika gadis itu masih dara, telapak tangannya samada sebelah kiri atau kanan tidak akan retak. Keretakan ini kelihatan jelas dengan urat-urat walaupun tangan gadis itu lembut. Sebalikknya gadis yang masih ada dara akan kelihatan kiri dan kanan telapak tangan kanannya licin dan lembut. Sebaliknya mereka yang tiada dara, jika ditekan pada bahagian kiri dan kanan tapak tangan kanannya, warna pucat akan berlaku dan lekukan akan kelihatan terlalu mudah menolak balik ke asal.

Walau bagaimanapun tidak semua gadis akan mempunyai sisi reka bentuk yang dinyatakan sedemikian. Ini selalunya berlaku pada gadis yang berkulit tebal dan agak kasar. Tetapi untuk mempastikan kedudukan sebenar gadis itu antara masih dara atau tidak, anda juga oleh memerhatikan pada bahagian tengah tapak tangan kanannya. Jika terdapat garisan yang terputus pada bahagian tengahnya bermakna gadis telah hilang daranya. Akan tetapi garisan itu tidak putus bermakna gadis itu masih suci.

Selain daripada tapak tangan, ibu jari dan jari kelingking juga boleh memberikan petunjuk sama ada gadis itu masih suci atau tidak. Untuk tujuan itu anda banya perlu menyentuh ibu jarinya dan genggam selama satu minit. Jika ibu jarinya panas dan kelihatan merah apabila dilepaskan dari genggaman anda, gadis itu masih dara.

Akan tetapi jika jari itu kelihatan kecut dan pucat walaupun panas, gadis itu sudah tiada suci lagi.

Untuk melihat jari kelingking pula anda hendaklah memegang jari kelingking gadis itu dengan sedikit kuat selama seminit, kemudian lepaskan. Tanyakan kepadanya bagaimana rasa jari kelingkingnya setelah digenggam dan dilepaskan.

Jika gadis itu mengatakan tiada rasa apa-apa, bermakna dia sudah hilang dara. Tetapi jika dia berkata sesuatu yang sebagai contohnya, berdenyut, berdebar jantungnya, tersentuh perasaan pada hatinya atau setidak-tidaknya sedikit sakit yang berdenyut pada jarinya, maka gadis itu suci.

Biasanya sentuhan yang saya maksudkan ini hanya boleh dilakukan antara lelaki dan perempuan sahaja. Jika perempuan dengan perempuan melakukannya ia tidak memberi kesan kepada yang melakukannya. Tetapi untuk tujuan meneliti tapak tangan, anda sendiri boleh melakukannya dengan memerhati garis-garis yang ada. Jangan risau jika terdapat garis-garis pecah pada telapak tangan anda jika anda masih dara. Sebenarnya ada kemungkinan oleh kerana anda bekerja agak keras, maka terdapat pada bahagian tapak tangan anda pecah-pecah atau berurat.

Walau bagaimanapun keperibadian yang mulia dan sentiasa menjaga kesucian diri tidak akan memberi sebarang kesan terhadap diri anda. "

P/S: JGN PCYA SGT ERK.... ni hnya hasil kjian yg tla d'lakukan...
Back to top Go down
tuyuk
Motivated
Motivated


Number of posts : 180
Age : 26
Location : Kelantan
Age : 18
Registration date : 2008-03-01

PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Sat Mar 29, 2008 11:44 pm

wah....bnyk tips..
smbil2 bc,trus sy buat kat dr snd.
ahux!!
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/suecuk
munirah90
Addicted
Addicted


Number of posts : 209
Age : 26
Location : cheras
Age : 18
Registration date : 2008-04-18

PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Fri Apr 18, 2008 8:11 pm

garis-garis pecah tu cmne? xphm.. Question
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/bongek90
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Fri Apr 18, 2008 8:19 pm

gris pts kowt...ak pown tataw..

_________________
Back to top Go down
View user profile
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Fri Apr 18, 2008 10:51 pm

umm...
spatot nya..
kt kaki pon bley..
sbb tuh kaki pon category aurat gk..
ak sbgi x skolah agma..
tau gk aa cmna nk tgok..Razz
huhuh...tp kt kaki nih lg spesel..
sbb bley tau suma...
umm..
wallahualam...

p/s: rajen2 lah pki stokin/sarung kaki yer kluar umah..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Fri Apr 18, 2008 10:56 pm

ak pnh dgr org ckp cam neyh...

tp ak tataw nk tgk camnew

_________________
Back to top Go down
View user profile
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Fri Apr 18, 2008 10:58 pm

yup...
kt x-skol ak dlu...
ust siap ajar g boys..<---subjek syariah islamiah...
kt sna tme subjek tuh..
kna asing boys n guls..
senang nk ajar ckit..
esp bab2 nikah...
huhuh...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
enginerd_182
Moderator
Moderator


Number of posts : 439
Age : 26
Location : selangor
Age : 18
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Sat Apr 19, 2008 10:14 pm

annemishi wrote:
umm...
spatot nya..
kt kaki pon bley..
sbb tuh kaki pon category aurat gk..
ak sbgi x skolah agma..
tau gk aa cmna nk tgok..Razz
huhuh...tp kt kaki nih lg spesel..
sbb bley tau suma...
umm..
wallahualam...

p/s: rajen2 lah pki stokin/sarung kaki yer kluar umah..



AKU BLAJA SKOLA AGAME GK...YG AKU DENGA MMG BYK DPT TAU DR KAKI...STUJU MMG KNE PKI STOKIN UTK MUSLIMAH....YG AKU DENGA GAK..KLU TUMIT KAKI MERAH DARA...TP KEKADANG AKU TGK MAK AKU MERAH GK..SO,,X SURE SBB SKOLAH AKU PMPN X BLAJA I`RAB..ORG LAKI LAK DERANG BLAJA UTK CR ISTERI SOLEHAH..
Back to top Go down
View user profile
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Sat Apr 19, 2008 10:37 pm

ye laaa..
mmg aaa..
tp mata boyz spesel...
x sama aa klo gul yg tgok...
ikot kajian pon..
pupil boyz lg besar dri gulz..

haaa...bru ingt istilah dy...
i'rab...thx..enginerd
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Sat Apr 19, 2008 11:20 pm

Apew yg aku taw klu gurl dtg haid dwnk akan pegang2 tumit kaki tu. Klu bab2 dara tu agak sensitif dn aku rsa agak merepek klu nk taw gurl tu ada dara or not melalui tapak tngan. Tggu malam pertama dh lew wahaha Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Sat Apr 19, 2008 11:31 pm

umm..
tatau lak yg pegang2 tumit kaki tuh..
tp bnda nih x merepek..
nk tau cmna..kna blajar cara dia..
i'rab org pggil..
esp ust2 mmg tau aa...
tp x suma ust tau...
most ust2 yg blajor nih..
sure dia pya mata tuh..tajam jerk klo tgok org..
haih...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
enginerd_182
Moderator
Moderator


Number of posts : 439
Age : 26
Location : selangor
Age : 18
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Sun Apr 20, 2008 11:47 am

Dozen wrote:
Apew yg aku taw klu gurl dtg haid dwnk akan pegang2 tumit kaki tu. Klu bab2 dara tu agak sensitif dn aku rsa agak merepek klu nk taw gurl tu ada dara or not melalui tapak tngan. Tggu malam pertama dh lew wahaha Razz


yg aku denga cite kwn2 aku...klu pmpn off kening blah kanan berselerak...


tp ust skolah aku mmg mate tajam2...

nk senyum dpn de pn x brani

stakat terselak sket je lengan baju skolah[tu pn dah g mntak maap kt kwn aku kate sori de terfikir dlm2 td]_______tu pn kwn aku dah pki sarung lengan

scary nk mati


P/S--SO,JAGE AH OAURAT TU BEBAIK...SUAMI SKE KLU AURAT KITE UTK DE JE...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...   Today at 11:18 am

Back to top Go down
 
KENALI GADIS YG DARA ATAU X MELALUI TAPAK TGNNYA...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Menurut Alkitab Allah itu Roh atau ZAT ?
» jika duda atau janda berzina
» SYIAH dan AHMADIA termasuk ISLAM, YA atau TIDAK ?
» HYENA halal atau haram?
» Dara Jalil Khayat: Despite the obstacles, keep the Kurdistan Region on the economic status

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~~Nine-O Club~~ :: Kedai Kopi :: Tipz Corner-
Jump to: