~~Nine-O Club~~

For Who's Born On 1990
 
::Homepage::::Homepage::  HomeHome  Gallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 20 sbb pmpuan xsuka lelaki

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
HyperPlasma
Admin
Admin


Number of posts : 938
Age : 26
Location : Alor Star
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Thu Apr 03, 2008 11:50 pm

1. MENINGGIKAN SUARA

Tahulah mereka dikurniakan suara yang ‘macho’ tapi kalau nak meninggikan suara sekadar menunjukkan ego, tak eloklah. Ini antara kelemahan lelaki kerana mereka mudah meninggikan suara walaupun pasangannya tidak bersalah.

2. MAIN KAYU TIGA

Bab main kayu tiga ni masalah paling besar. Walaupun dah ada kekasih, mereka sukar untuk setia. Apatah lagi kalau digoda, terus disambar tanpa mempedulikan perasaan kekasihnya.

3. SUKA ‘CUCI MATA’

Kebanyakan lelaki sukar mengawal mata (mata keranjang). Pantang jumpa perempuan cantik dan seksi mulalah mata tu macam nak terkeluar. Walaupun sedang bersama kekasih, si dia tidak akan peduli. Bagi mereka tidak salah kalau sekadar mencuci mata tetapi hati kekasih kenalah jaga juga cik abang!

4. MENGONGKONG

Itu tak boleh, ini tak boleh, sikit-sikit nak kontrol. Segala gerak-geri kekasih dikawal, sampaikan nak berpakaian pun harus ditentukan. Kalau nak keluar ke kedai pun kena repot dulu, kalau tidak mulalah tercetusnya pertengkaran kerana hal sekecil itu. Tetapi, mereka akan melenting pula sekiranya aktiviti-aktiviti mereka disoal siasat oleh kekasih mereka… Macammana tu?

5. EGO

Ini merupakan masalah paling ketara dan merimaskan kaum wanita. Keegoan dan lelaki memang tak dapat dipisahkan. Tetapi ada kalanya lelaki menjadikan keegoan sebagai alasan untuk mereka bertindak tanpa mempedulikan perasaan si gadis. Keegoan membuatkan lelaki mempunyai kuasa veto dalam kehidupan mereka termasuklah memimpin kaum wanita. Tidak salah mempamerkan ego tetapi biarlah kena pada tempatnya.

6. MENIPU

Masalah yang ketara apabila lelaki suka menipu ataupun memberikan alasan yang tak munasabah. Sanggup memungkiri janji dan memberikan alasan yang mereka mempunyai masalah yang tak dapat dielakkan padahal sebenarnya mereka enggan melaksanakan janji mereka sendiri. Ada juga yang sudah berpunya tetapi mengaku solo. Berterus-teranglah wahai kaum lelaki kerana kaum wanita lebih menghormati mereka yang memiliki sifat berterus-terang ini. Sifat menipu dan suka berdolak-dalih ini lama kelamaan akan membuatkan semua gadis akan menjauhi anda.

7. PERASAN

Aduhaiii… lelaki ini cepat perasan terutamanya jika mereka ini berkerjaya baik, berpenampilan menarik dan mempunyai wajah yang hensem. Boleh tu mengaku merekalah yang menjadi lelaki idaman para wanita. Tapi, mungkin pada pandangan seorang wanita mereka ini sederhana sahaja tapi mereka ini yang suka perasan lebih. Bukan semua wanita memandang pada paras rupa, kalau dah terlebih-lebih perasan tuu… Ada wanita yang lebih suka mengutuk dari memuji…

8. MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI

Susah juga kalau dapat yang mementingkan diri sendiri ni. Lelaki selalunya tidak mahu mengalah dan ingin menegakkan pendapat sendiri tanpa mempedulikan luahan pasangannya. Mereka juga suka mendahulukan kemahuan mereka dan jarang hendak mementingkan perasaan kekasih… Egolah katakan! Tidak semestinya pendapat kaum wanita ni tak boleh diguna pakai.

9. KURANG MEMBERIKAN PERHATIAN

Lelaki kadangkala suka bertindak sambil lewa dan kurang memberikan perhatian tidak kira dalam apa jua urusan. Tetapi kalau urusan yang berkaitan dengan dirinya sendiri, pantas pula melaksanakannya. Jika berkaitan teman wanita, alamatnya… mereka kurang mengambil perhatian. Mengapa ya? Kaum wanita sebenarnya bukan minta diberikan perhatian 24 jam tetapi cukuplah sekadar pasangannya mengambil tahu akan dirinya kerana sifat semulajadi seseorang wanita itu yang ingin bermanja dan dimanjakan.

10. CEMBURU BUTA

Orang kata cemburu tandanya sayang, tapi kalau cemburu tak tentu pasal dan memanjang saja cemburu, tentu rasa tak selesa juga. Agaknya lelaki yang kuat cemburu ni takut kekasihnya terlepas ke tangan kumbang lain kot. Harus diingat, bukan semua perempuan suka kekasihnya kuat cemburu. Tapi, ada juga sesetengahnya suka apabila teman lelakinya cemburu kerana seolah-olah teman lelakinya amat menghargai dirinya. Jangan cemburu buta sudahlah, malas jugak nak layan kadang-kadang!

11. MATA DUITAN

Jangan tak tahu ada juga lelaki mata duitan atau pun gelarannya ‘lelaki spedo’. Mereka tak kisah nak kikis duit kekasih dengan 1001 macam alasan yang adakalanya tidak logik diterima dek akal fikiran. Kalau kisah perempuan mata duitan kita sudah biasa dengar, tapi kalau lelaki pula yang mata duitan… apa cerita ni?? Takkan masa-masa macam ni keegoan lelaki hilang pulak?!!

12. KOMITED TERHADAP KERJAYA

Susah kalau dapat teman lelaki yang terlalu komited dengan kerjaya. Mereka ni selalu sangat memberi banyak alasan kerja apabila diajak keluar. Kalau keluar bersama, selalu pula bercerita tentang kerja dan merungut sering dibebani kerja yang menimbun. Bukanlah tidak boleh lelaki mementingkan kerjaya tetapi pandai-pandailah membahagikan masa bersama teman wanita. Paling tidak pun, seminggu sekali luangkan masa menemaninya dan lupakan segala hal berkaitan kerja. Bukannya kaum wanita ni tidak memahami kalau teman lelakinya pandai membahagikan masa…

13. PANAS BARAN

Aduiii… masalah yang boleh menimbulkan fobia terhadap seseorang gadis apabila mendapat kekasih yang panas baran. Pantang silap sikit, mahu dihambur segala kemarahannya. Ada juga kesilapan bermula dari diri sendiri tetapi tetap menyalahkan orang lain. Setakat kena tengking boleh lagi diterima walaupun sebal satu badan tapi, bagaimana kalau siap sepak terajang? Kalau nak sepak terajang carilah mereka yang sepadan dan janganlah berlawan dengan kaum yang lemah bang! Di mana sifat bertanggungjawab dan kepimpinan yang ada? Cuba-cubalah kawal kerana setiap dari kita ada barannya, cuma kena pandai-pandai mengawallah. Kalau dah tak terkawal sangat, tak payah bercintalah cik abang oiii!!!

14. KAKI MEROKOK

Ini satu lagi sifat kaum lelaki yang melemaskan wanita. Asyik berasap sana sini, naik lemas dengan bau dan asap rokoknya. Dalam sehari adakalanya habis sekotak rokok. Kalau habiskan duit dengan makan benda berfaedah tak apa juga, ini tidak… asyik menyedut asap yang tidak menyehatkan. Kalau asap tu membawa kesan pada diri sendiri saja tak apa juga, ini tidak… membawa kesan juga pada orang sebelah menyebelah. Kadang-kadang teman wanita menegur bukannya apa, dia sayangkan kita juga dan tak mahu kita jatuh sakit. Lagipun mereka juga tak nak teman lelaki mereka membazirkan duit dengan merokok.

15. PENGOTOR

Ada segelintir lelaki sukar nak menyedari diri mereka ni ada yang pengotor. Terutama bab meludah atau membuang kahak merata-rata. Yarkkk!!! Ada juga yang jarang basuh seluar, pakai baju yang sama berulang kali, tidak memakai deodarant dan macam-macam lagi sampaikan badan sudah berbau semacam pun dia tak sedar. Tidakkah mereka ini terasa segan apabila menyedari badan sudah berbau?? Entahlah… hanya kaum lelaki yang bersifat pengotor ini saja yang dapat menjawabnya.

16. GELOJOH

Kalau bab makan, lelaki ni agak gelojoh. Macam ‘food machine’. Mereka lemas melihat teman wanita mereka makan terlalu sopan tetapi mereka tidak sedar cara mereka makan yang gelojoh juga melemaskan kaum wanita. Sepatutnya, samada lelaki mahupun wanita patutlah makan dengan bersopan. Buat apa terkejar-kejar?

17. PENTINGKAN KAWAN-KAWAN

Sanggup membatalkan temujanji semata-mata hendak bermain bola sepak ataupun menonton WWF bersama kawan-kawan. Lelaki juga selalu mementingkan kawan-kawan dalam banyak hal. Sekali-sekala bolahlah, jangan pula selalu saja memberi alasan hinggakan masa bersama teman wanita tiada langsung semata-mata untuk menghabiskan masa bersama kawan-kawan. Apa guna bercinta kalau macam tu gayanya? Kalau ada masalah pula, kawan-kawan sebagai tempat mengadu dengan alasan tidak sesuai bercerita dengan si dia. Kalau dah memilih si dia sebagai kekasih, mungkin satu hari si dia juga akan menjadi isteri anda, jadi takkanlah anda selalu hendak merahsiakan sesuatu dari dia. Tak eloklah berbuat demikian, nanti si dia terasa seolah-olah dirinya tidak penting buat anda pula.

18. TIDAK TAHU MEGHARGAI

Sukar untuk bertemu lelaki yang tahu menghargai perasaan atau pun perbuatan kekasihnya. Ada pula yang berpura-pura tidak mengambil tahu walaupun menyedarinya. Mereka seboleh-bolehnya mahu si dia terang-terangan menunjukkan sikap meghargai mereka ini. Kalau setakat sikit-sikit atau sekadar kiasan tu, alamatnya mereka akan berpura-pura tidak menyedarinya. Apa salahnya sekali-sekala, tunjukkan sikap anda yang menghargainya di atas apa yang cuba dilakukannya terhadap anda seperti memberi hadiah kecil. Setidak-tidaknya ucapkanlah terima kasih setiap kali dia cuba berbuat sesuatu untuk anda.

19. PUTAR BELIT

Lelaki ni ramai yang pakar memutar-belitkan kenyataan walaupun ternyata sememangnya merekalah yang bersalah. Bagi mereka, putar belit ini tak mengapa asalkan si dia mempercayai alasan tersebut dan mereka akan terlepas dari kesalahan sendiri. Sekiranya anda benar-benar menyintai pasangan anda, perkara begini seharusnya tidak berlaku kerana apa akibatnya sekiranya si dia mengetahui juga tipu helah anda suatu hari nanti. Kalau anda tak pandai menyelamatkan keadaan, melepaslah anda! Jujurlah pada pasangan anda.

20. SUKA KONTROL MACHO

Peh! Nak dikatakan macho, ada juga yang tak. hancur je yang lebih kot! Terutama bab sikap, mahu lebih gentleman, berketrampilan dan hensem. Seboleh-bolehnya mereka mahu menampakkan yang diri mereka lelaki sejati dan ada elemen HERO. Tak perlulah nak merasakan diri anda macho kerana wanita sahaja yang layak membuat penilaian terhadap anda. Sekiranya anda rasa diri anda macho, tetapi pada mata wanita tersebut anda tidaklah semacho yang disangkakan, tak guna juga!

_________________
Admin


Back to top Go down
View user profile http://90born.forumotion.com
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Fri Apr 04, 2008 4:03 pm

klu laki ada ramai kwn pmpuan....
pmpuan jeles ke???

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Fri Apr 04, 2008 5:57 pm

there's no point to be jealous, coz its a normal thing rite??
lagi pun, hanye 'kawan' kan..

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Fri Apr 04, 2008 6:07 pm

BETUL2...
Back to top Go down
tuyuk
Motivated
Motivated


Number of posts : 180
Age : 26
Location : Kelantan
Age : 18
Registration date : 2008-03-01

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Fri Apr 04, 2008 7:48 pm

laki oh laki..
:0
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/suecuk
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Fri Apr 04, 2008 11:25 pm

azyana wrote:
there's no point to be jealous, coz its a normal thing rite??
lagi pun, hanye 'kawan' kan..


ooo...
bgus la klu cmtu...
kire aku ni bley rr carik kwn pmpuan ramai2 kn...
ahakz!!
hahahaha...
lg pn "kawan" je kn...

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Fri Apr 04, 2008 11:40 pm

azyana wrote:
there's no point to be jealous, coz its a normal thing rite??
lagi pun, hanye 'kawan' kan..

i'm deadly agree wif u...
Back to top Go down
View user profile
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Sat Apr 05, 2008 8:37 am

ameeroz wrote:
azyana wrote:
there's no point to be jealous, coz its a normal thing rite??
lagi pun, hanye 'kawan' kan..


ooo...
bgus la klu cmtu...
kire aku ni bley rr carik kwn pmpuan ramai2 kn...
ahakz!!
hahahaha...
lg pn "kawan" je kn...

bak kate pepatah 'BERKAWAN BIAR BERIBU , BERKASIH BIAR SATU.. '
tp, org skang nih aku tgk, berkasih yg byk dr berkwn.. haha

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Mon Apr 07, 2008 11:17 am

azyana wrote:


bak kate pepatah 'BERKAWAN BIAR BERIBU , BERKASIH BIAR SATU.. '
tp, org skang nih aku tgk, berkasih yg byk dr berkwn.. haha

org skrg byk berkasih sbb die xley curah kasih syg kt sape2...
dh anak tunggal...
parents bz keje...
2 rr diorg berkasih syg ramai2...
ahakz!!

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Mon Apr 07, 2008 2:27 pm

waahh, cmtu plak..
gaya ko ckp, cm ko nih anak tunggal jek..

hehe..

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Mon Apr 07, 2008 7:16 pm

aku bkn anak tunggal...
tp selalu d tunggal kn...
mne x tunggal...
dr drjah 2-6, dh dok ngan aunty...
then, abes je PMR, kne duk ngan nenek...
pastu, masuk form 1-5 duk asrama....
ahakz!!

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Mon Apr 07, 2008 8:35 pm

waahh..

kire ko dah blh BERDIri atas KAki sendiRI la nih.. haha

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Mon Apr 07, 2008 8:48 pm

hehehe....
tp kdg2 tu klu lapo....bkn berdikari la...tp beli kari...
hahahaha...
guraw2 je...
ahakz!!

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Mon Apr 07, 2008 9:43 pm

bkn la..

masak megi kari..

lagi syok!

haha

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Mon Apr 07, 2008 10:45 pm

3. SUKA ‘CUCI MATA’

17. PENTINGKAN KAWAN-KAWAN

20. SUKA KONTROL MACHO



Aku rsa 3 tu kowt mslh aku klu brdepan dgn gurl ni wahaha Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Mon Apr 07, 2008 10:48 pm

suka 'cuci mata'??

dlm maksud tuh.. haha

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Mon Apr 07, 2008 11:19 pm

azyana wrote:
suka 'cuci mata'??

dlm maksud tuh.. haha

Tkpew cuci mata skank lgpown mna ada gf lgi Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
tuyuk
Motivated
Motivated


Number of posts : 180
Age : 26
Location : Kelantan
Age : 18
Registration date : 2008-03-01

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Mon Apr 07, 2008 11:22 pm

cuci..
cuci je pape pun.
cuci mate best kew?
haha..kunun2 xde xperience lak aku.
i love chinese guy~ahux!
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/suecuk
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Mon Apr 07, 2008 11:40 pm

Cakap psl cuci mata ni aku sblom ni hilang pgi keje part time kjap so dh hbis skank. Aku dpt lew pngalman bekerja, gaji dn tidak lupa juga jodoh di sana. Mcm tk pcaya plak si dye yg aku slalu usha2 time aku curi tulang dpt plak no dye wlaupown borak tk cmpi 30minit dn hnya kerap bermain2 mata drpd jauh sblom ni. Dh ada no tp nk msg dye mcm malas pown ada malu apew ntah lgi. So ayat pertama apew yg bgus ckit arr? Aku dh lpa plak ayat basic utk knal2 gurl ni. Aku dpt knal dgn dye pown sbab kwn dye yg suh aku pgi rpat dgn dye oleh kerana aku dh kantoi men2 mata dimbh kwn aku yg mmbocorkn rahsia aku minat dye wakakaka Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Tue Apr 08, 2008 8:18 am

aku rase dozen nih minat ramai sgt pompuan..

byk sgt gurl dier cte.. hehe

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Tue Apr 08, 2008 9:17 am

laki minat ramai pmpuan tu ok la....
drp pmpuan minat ramai laki...
laki kn ada quota die...
hehehehe
ahakz!!...

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Tue Apr 08, 2008 11:45 pm

Wahaha sbnnya dgn gurl pmalu taw Embarassed
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Wed Apr 09, 2008 12:30 am

uhuuuk~~
ak kwan jerk ngn suma..
x kesah ngt..
wakaka~~
yg pnting kwan..
x lebey.. Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
Guest
Guest



PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Wed Apr 09, 2008 12:32 am

tul!!...
aku sokong 80%
Back to top Go down
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Wed Apr 09, 2008 12:37 am

80 jek?? Yg 20 g mana fiza?

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: 20 sbb pmpuan xsuka lelaki   Today at 4:12 pm

Back to top Go down
 
20 sbb pmpuan xsuka lelaki
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» MENYUSUI LELAKI DEWASA MENURUT ISLAM
» Ke Arab, Siap-siap Diperkosa Jiwa dan Raga
» adakah nabi yang berjenis kelamin perempuan?
» Wolfie vs JN-SeJenis Tomat, Silahkan BUktikan Allah SWT bukan Penipu (An Nahl 69)
» Bagaimana Pandangan Sodara sekalian mengenai perlakuan kita yg Hidup terhadap yg sudah mati, seperti TAHLILAN 7 Hari, menghadiahkan aL-Fatihah, dan Amalan-Amalan ketika setelah Sholat Misal: Ingin mendapatkan Jodoh/memperoleh rezekiy/mendambakan anak shol

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~~Nine-O Club~~ :: Kedai Kopi :: Tipz Corner-
Jump to: