~~Nine-O Club~~

For Who's Born On 1990
 
::Homepage::::Homepage::  HomeHome  Gallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Tue Apr 08, 2008 7:16 pm

Pocong
>Hantu yang berbungkus macam lepat pisang baru masak
>ni memang mudah cari kelemahannya. Kita hanya
>perlu bukak tali pengikat di atas kepalanya dan
>tarik kain balutannya.
>Sudah tentu dia akan berasa malu krana dia tidak
>pakai apa apa pun, selain kain kapan pembungkusnya tu.

Langsuir
>Dia ni suka pandang muka kita, jadi beranikan diri
>anda tenung balik muka dia sambil jelir-jelir
>lidah. Kalau tak pun tunjuk cermin muka kat dia,
>pasti dia tersipu-sipu malu.

Pontianak
>Hantu yang suka ketawa. Kalau terserempak dengan
>dia, kita pun mestilah ketawa sama. Kalau boleh kita
> cuba mengilai lebih kuat dari dia, tentu dia boring.

Hantu Raya
>Hantu ni suka beraya dan suka menyamar jadi tuan
>dia. Cara mengalahkannya senang saja, sambutlah hari
>raya tiap kali jumpa dia, bagi duit raya, ajak main meriam buluh,
suruh
>kacau dodol atau jaga lemang. Tentu dia tak kacau kita sebab
banyak kerja dan aktiviti lain dia nak buat.

Hantu Galah
>Hantu ni la yang paling tinggi di muka bumi. Kalau
>terjumpa dia, kita hendaklah meniarap. Pasti dia tak
>perasan kita ada disitu.

Jerangkung
>Dia ni ada kulit tapi nipis. Tinggal rangka saja,
>dan paling mudah untuk menewaskannya. Kita hanya perlu tunjal
dahinya dengan telunjuk dan lihat gerak-gerinya mengimbangi badan untukberdiri
tegak.

Toyol
>Lagi senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satu
>sen berguni-guni..nanti dia ingat duit emas, lepas tu
>dia pikul bawak balik bagi tuannya... lepas tu sah-sah lah dapat
penampau Jepun dari tuannya kerana mana nak tukar duit satu sen
banyak2 tu


Hantu Ponteng
>Yang ni payah sikit nak cakap sebab, hantu-hantu ni
>cam korang lerrr..takder kerja lain asyik ponteng kerja, lepaih tu
blogging..macam sekarang nih..sah-sah tengah ponteng
nie..macamana nak jawab..korang sendiri gak jadik hantu..jadi
bawak-bawaklah buat kerja ... .. hehehehehe


LEPAS BACE NIE DAH TAK YAH TAKUT2
NGANHANTU..TAKUT PADA DIRI SENDIRI SEBAB KADANG2 DIRI SENDIRI
LEBIH MENYERAMKAN DARIPADA HANTU!!!!!!!!
Back to top Go down
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Tue Apr 08, 2008 11:46 pm

Wakaka tk blah tp msa aku dok hostel dlu ada lew 4,5 kli jmpa hntu cmpi bomoh dtg dkat tmpt aku ksi pulih smngat ditmbh lgi dgn pagar bomoh tu wut. Mmg tk blah gilew msa tu Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Tue Apr 08, 2008 11:49 pm

huhu...citer psl antu ni aku byk rr jgk...
sbb ada makcik aku tu bomoh...
seram jgk la klu duk umah die @ duk 2org je dgn die....

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Wed Apr 09, 2008 12:33 am

ahah...
cm dlam ujang jerk..
heheh...tatau la kot2 amek kt tmpt len..

huhuh...
ak nih..
xperience psal histeria byak aaa...
bkan ak yg kna laaa...
tukang handle jerk...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
Guest
Guest



PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Wed Apr 09, 2008 12:35 am

huhuiiii
mcm nk ko handle ark??
aku bla tgok yg histeria 2..
takut ada... nk gelak pun ada....
<<< jahatnyer aku...
Back to top Go down
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Wed Apr 09, 2008 12:41 am

huhuh..
bkan senang nk handle nih..
kna hafal 4 ayat last surah al-harsy...
haih...
nk cta psal nih pnjg...
jin kt skolah ak nih pelik2..
dok mnat kt org lak...
pstuh dok jeles..
adooiiii..
tme handle tuh..
klo bca ayat kursi clap..
kang x psal ja kna gelak...
penat sih... pale
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
Guest
Guest



PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Wed Apr 09, 2008 12:55 am

woaaahh....
yg gelak 2...
mksud ko jin yg merasuk 2 kn??
Back to top Go down
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Wed Apr 09, 2008 1:44 am

Aku dlu msa form 1 msa muda2 tu slalu gaks kna. Slalu dgr bunyi2 mcm tu mula2 pstu ada skali terbngun msa tgh pagi nmpk bnda trbang dkat atas. Skola aku dlu skola lma pstu hostel tu faymes dgn langsuir dn pontianak taw. Msa form 2 ada skali ktwank tk tidow lyan radio nmpk pmpuan dkat langsir tgh pndng. Lg 1 msa awal thun dlu ada pokok pisang ni yg bley pggl org cnthnya nnti tidow dlm dorm tp bgun dkat sblah pokok tu. Last2 pokok tu kna terbang dgn warden pggl bomoh wut pagar. Histeria tu ada lew gaks tp senior yg kne rasuk Shocked
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Wed Apr 09, 2008 12:56 pm

yo laa..yg gelak tuh jin tuh aaa..
ampes tol...
huhuh...
alaa..nmpk bnda2 trbang nih..
biasa laa kt skolah ak...
tp kami dh trdidik..
klo nmpk wat bodo jerk...
jgn tnjuk kta takot..
kang lg dia ska...
wat berani pon x leh..
just cm besa jerk....
dlu smpi haron din meh pagar skolah ak..
tp skang dh roboh kot..
sbb student dia hawaq sgt..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
epalhijau
New User
New User


Number of posts : 24
Age : 26
Location : kedah
Age : 17++
Registration date : 2008-04-12

PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Sat Apr 12, 2008 11:18 am

baek bwak mngucap je senang..
Back to top Go down
View user profile http://pokokepal.wordpress.com
stereokumonomu
Super Stylo
Super Stylo


Number of posts : 807
Age : 26
Location : bangsar, KL
Age : 18
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Mon Apr 14, 2008 1:50 pm

pija!

ni confirm amik dlm ujang!
hahahaha
kantoi...
Back to top Go down
View user profile
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Mon Apr 14, 2008 4:40 pm

ujang edisi mne wei??

<< ngah mncari.. haha

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
enginerd_182
Moderator
Moderator


Number of posts : 439
Age : 26
Location : selangor
Age : 18
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Sun Apr 20, 2008 12:09 pm

XNAK KASI SETAN AKA HANTU SENANG JE

SEBELUM TIDO TIAP2 MALAM BACE SURAH AL-MULK NGAN AL-SAJADAH UTK PAGAR DARI SETAN2..

AKU KT ASRAMA DLU WAT CAMTUH GAK

TP BLE DA ADE KT UMAH NIH MALEH PULAK RASE

ALHAMDULILLAH A.TIME KT OSTEL DLU AK X KNE KACO EVEN ORG CKP KT SITU KUBU JEPUN,BEKAS HSPITAL SAKIT JIWA(NI BTOL KOT..SBB ADE MEH HSPITAL),PASTU ADE KERANDA TERBANG.TAH A BTOL KE IDAK

TP UST AKU BYK KALI CKP NGAN JIN..DA LA TIME DE TGH AJA BDK2 TIME TUH..DERANG PE LG...LARI LINTANG PUKANG
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU   Today at 11:16 am

Back to top Go down
 
TEKNIK BERHADAPAN DENGAN HANTU
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hantu dan Roh/Arwah orang yang sudah meninggal
» Beda Hadits dengan Sunnah
» perjanjian manusia dengan tuhan sebelum dilahirkan
» Islam Kalah dengan Yahudi dan Nasrani!
» Perbedaan Sunni dengan Syiah - 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~~Nine-O Club~~ :: Kedai Kopi :: Tipz Corner-
Jump to: