~~Nine-O Club~~

For Who's Born On 1990
 
::Homepage::::Homepage::  HomeHome  Gallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
ciK idA
Moderator
Moderator


Number of posts : 261
Age : 26
Location : tEpeN bEsh~
Age : 18
Registration date : 2008-02-28

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Sat Apr 12, 2008 12:22 pm

boikot2 gak...

tpi cbe korg bce nih...

nih drp fs...

kwn ak send kat haku...



kita selalu dengar suara kemarahan kpd
pembuat SATANIC VERSE karangan Salman
Rushdie,,
kita SEKARANG dengar BOikot barangan
belanda,,
DENGAR BTOL2!!

kita BOLEH boikot,,
kita BOLEH marah,,
kita BOLEH wat macam2,,
TP

pernah X kte doakan agar mereka ini
diberi hidayah??
(tanya iman)

kita singkap seerah balik,,nabi x gne
kekerasan,,
nabi x pernah menghina org yg tidak
suke nabi bahkan nabi mendoakn agar
org itu diberi hidayah oleh Allah,,
KERANA,,bkn nabi yg beri hidayah,, bkn
KITA yg beri hidayah kpd org BELANDA
tu,,TP ALLAh,,

MMG org cakap waktu nabi tu lain,dh
lme,,
MMG org ckp itu 1000 tahun dlu,,
TP itu SUNNAH,,
maka,,
(mne yg x taw tu taw2 knlah)
dua perkara yg umatku TAKKAN sesat
selagi mana mereka berpegang
kpdnya;Quran dan Assunnah..

So!??
tgk la skrng,,
kite niy ikut sunnah ke x?
bley klw nk pkai serban,,ttp cube kte
gune sunnah secara MENYELURUH,,

gnekn secara bijaksana,,seperti
serangan 11/9,,

KENAPA ade pendapt or hadis(aku pun x
pasti),,die ckp org dari sebelah barat
akn bangun memartabatkn islam??

KERANA mereka bijaksana,,
org yg x taw islam,,CARI islam,,KAJI
islam,,

mka,,saban hari,,makin ramai yg masuk
islam,,

sesape yg kenal CIKGU RIZALMI(x-
taiping),,waktu cuti baru2
niy,,actually dh lme dah,,aku call
die,,aku emo la sket bab2 islam skrng
niy,,pastu die
ckp,,xpe2,,releks,,kebenaran akan
tertegak dengan sendiri,,
itu die yg ckp,,
yg ni RTM ckp,,
6/4/2008.
pukul 11.30 mlm..
tv 1..

die bincang psl FITNA,,die
kte; 'kerajaan belanda tidak risau
LANGSUNG pasal org islam nk boikot'
KERANA APE??
'kerana negara ISLAM MISKIN,EKONOMI
LEMAH,takkan MENGGUGAT belanda'

pikir la dlm2 sket,,sbb tu la turun
IQRA'BISMIRABBIKALLAZIHALAQ...
bace/blajar/study-kptsn cemrlang-kerja
bagus2-tolong masyrkt(peluang
pekerjaan)-derma-ekonomi kuat-NK
BOIKOT PUN POWER!!
skrng??ekonomi kite?xyah pgi jauh,,Kt
malysia spe conquer??cbe bgtaw aku,,
SO

1)boikot skrng bley(even bnde tu kte ske,huhu),,

2)sedarkn kwn2 yg dlm fs,kt rmh,yg dok main CC,hisap rokok(pepham jela rokok tu spe punye),dadah apatah lg,
3)STUDY btol2..plizz,(aku pun sme kne wat gak)
4)doa byk2(mcm aku ckp td)biar dpt hidayah,,N for our bros in palestine,,
5)then tawakkal,,
so...

renung2 kn r...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/akuida
one_ummah90
Moderator
Moderator


Number of posts : 99
Location : mergong
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Sat Apr 12, 2008 12:28 pm

ya,aku skg.mmg boikot tetap jln tp doa kita buat skali.1st kita tgk apa yg kita buat utk tlg Islam?aku bkn nak kata aku baik tp dakwah wjib utk stiap Muslim. study pun stu dkwah coz bla kita berjaya kita akan tmbahkan usaha utk majukan umat islam.

so sma2 la kita main peranan.renung2kan dan selamat beramal

_________________
Membangun Bersama Islam
Kembalikan Hidup Islam
Back to top Go down
View user profile http://suara-ummah.blogspot.com
ciK idA
Moderator
Moderator


Number of posts : 261
Age : 26
Location : tEpeN bEsh~
Age : 18
Registration date : 2008-02-28

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Sat Apr 12, 2008 12:31 pm

btoi 2...
ak pown bkn baek sgt pown...
tpi sme 2 r mmbgun b'sama islam...
dakwah kt mne2 pown kte leh dakwah...
asal jgn lpe ALLAH ckop...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/akuida
HyperPlasma
Admin
Admin


Number of posts : 938
Age : 26
Location : Alor Star
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Sat Apr 12, 2008 1:33 pm

skg nie der satu video klip utk mklumat korank yg lawan blek fitna.tjuk dia schism...

_________________
Admin


Back to top Go down
View user profile http://90born.forumotion.com
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Sat Apr 12, 2008 2:07 pm

a'ah..btol2..ak stuju tuh..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
stereokumonomu
Super Stylo
Super Stylo


Number of posts : 807
Age : 26
Location : bangsar, KL
Age : 18
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Sun Apr 13, 2008 1:39 pm

admin,
mane aku nk tgk video tu?
ape mksud 'lawan blek fitna' ?

schism??
Back to top Go down
View user profile
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Sun Apr 13, 2008 5:11 pm

tgok kt utube..
klo x clap..
dia mggunakan bibble sbgi jwpan tuh..
cm fitna gk aa..
tp yg nih reverse version
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
HyperPlasma
Admin
Admin


Number of posts : 938
Age : 26
Location : Alor Star
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Sun Apr 13, 2008 8:12 pm

that mean,kita nk bg depa sedaq balek

_________________
Admin


Back to top Go down
View user profile http://90born.forumotion.com
stereokumonomu
Super Stylo
Super Stylo


Number of posts : 807
Age : 26
Location : bangsar, KL
Age : 18
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Mon Apr 14, 2008 3:30 am

okokok

pasni den g tgk...
muslim ke bwat nih??
org mane?
Back to top Go down
View user profile
HarzalTheViolet
Super Active User
Super Active User


Number of posts : 498
Age : 26
Location : ~: The Land That Never Was :~
Age : 18
Registration date : 2008-04-01

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Tue Apr 15, 2008 12:54 am

yg wat tu muslim stereo...

sbnrnye...

pasaran dari barat mmg susah nk diboikot...psl mende2 nih diorg dh rancang setiap 5o taun dlm mesyuarat diorg...korg bley tgk dlm international jews karangan henry ford...

diorg bincang ape step2 diorg nk wat dlm next 50 yrs...mmg ssh nk boikot psl mende nih diorg dh rancang awl2 lg...

OIC and laen2 x mmpu wat pape...pndapat aku...diorg xde ahli2 yg ader kuase veto kat dunia nih mcm rusia as example...

aku nk bukak kedai roti...sumday nnt insyaallah...skirenye aku amik cos trsebut...
Back to top Go down
View user profile
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Tue Apr 15, 2008 8:22 am

aku org pertama nk beli roti ko!! hehe cheers

<< SPAM DETECTED>>

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Tue Apr 15, 2008 10:53 am

wei2....
klu korg perasan la...
korg try baca ape yg aku nk sampaikn ni...
ni juz PENDAPAT aku je...

masa barat wt filem FITNA,
seluruh warga ISLAM seluruh dunia telah memboikot barangan BELANDA...
kini, keluar pula filem SCHISM, <<<myB org muslim yg wt...
so...adakah masyarakat barat akan memboikot dgn tidak menjual barangan mereka kepada rakyat ISLAM???
apakah ini sbnrnye perancangan pihak barat??
mahu umat ISLAM menagih simpati supaya barangan mereka dijual???


PERANG antara agama seakan sedang bermula....

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Tue Apr 15, 2008 1:18 pm

emm.. btol gak.. Neutral

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
stereokumonomu
Super Stylo
Super Stylo


Number of posts : 807
Age : 26
Location : bangsar, KL
Age : 18
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Tue Apr 15, 2008 11:25 pm

hmmm....

risau lak aku...
knape nk perang..
Back to top Go down
View user profile
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Wed Apr 16, 2008 12:42 am

Saya mewakili Pemuda PKR Wangsa Maju menyokong kamu2 semua dlm forum ini utk memboikot barangan belanda. Mereka jgn ingat Islam ini lemah. Klu kita sume umat Islam bley bersatu dh tewas barat tu sume Surprised
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
Sunquick
New User
New User


Number of posts : 40
Location : Sri Hartamas
Age : 18
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Wed Apr 16, 2008 12:48 am

Aweks Indonesia Mix Belanda Tak Perlu Boikot Woi... drunken
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/starpark
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Wed Apr 16, 2008 3:20 am

hahakk.. smpat lg nk sebut psl awek indon mix blanda.. emm.. cun tuh.. hehe

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Wed Apr 16, 2008 11:25 am

stereokumonomu wrote:
hmmm....

risau lak aku...
knape nk perang..


hello....
xsalah aku rr kn, ustaz aku selalu mnyebut ayat ni...
"sesungguhnya kaum yahudi akan sentiasa membenci kamu semua selagi kamu sndiri tidak memeluk agama mereka??"

so...sama2 la kita pikir sndiri....

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
stereokumonomu
Super Stylo
Super Stylo


Number of posts : 807
Age : 26
Location : bangsar, KL
Age : 18
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Wed Apr 16, 2008 3:19 pm

ameeroz wrote:
stereokumonomu wrote:
hmmm....

risau lak aku...
knape nk perang..


hello....
xsalah aku rr kn, ustaz aku selalu mnyebut ayat ni...
"sesungguhnya kaum yahudi akan sentiasa membenci kamu semua selagi kamu sndiri tidak memeluk agama mereka??"

so...sama2 la kita pikir sndiri....


nape hang sbut psal yahudi?
den xtau pon belanda tu rmai yahudi?

cte la pe yg ko tau kt sini..
same2 amik pengajaran
Back to top Go down
View user profile
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Wed Apr 16, 2008 3:29 pm

laa...mksd aku bkn la yahudi ramai kt sana....
mksd aku pnganut agama...
aku xckp sumer org cmtu ok!!
aku juz bg pndapat aku n dtambah dgn ape yg aku plajari je...

erm......

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
Dozen
Active User
Active User


Number of posts : 373
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Wed Apr 16, 2008 5:35 pm

Kna terima sajalah hakikat bahawa Islam dgn Yahudi/Nasrani akan bermusuh sehingga akhir zaman. Wlaupown kta serumpun tp Yahudi/Nasrani sudah sesat kerana kitab mereka telah diubah oleh manusia itu sendiri. Marilah kita memajukan diri agar dpt bersaing dgn mereka sume. Yahudi mmg bangsa yg degil. Tk pcaya tgk lew dlm 25 Rasul yg wajib kta tahu byk nabi utk yahudi dn smpi skank dwnk gagal ikot dn msih degil Wink
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dozenrox
stereokumonomu
Super Stylo
Super Stylo


Number of posts : 807
Age : 26
Location : bangsar, KL
Age : 18
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Wed Apr 16, 2008 9:49 pm

sape da tgk schism?
komen2??
Back to top Go down
View user profile
HyperPlasma
Admin
Admin


Number of posts : 938
Age : 26
Location : Alor Star
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Thu Apr 17, 2008 5:50 pm

aku da tgok..mmg kna pown...siap kta,mcm na depa rsa time tgok vdeo tu..cmtu gak kta rsa ble dslah tfsirkan..

_________________
Admin


Back to top Go down
View user profile http://90born.forumotion.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Thu Apr 24, 2008 9:21 pm

Bersama Diplomat: PM Belanda kutuk tindakan Wilders

Duta Belanda ke Malaysia, Lody Embrechts

Duta perjelas filem Fitna bukan gambaran dasar negara terhadap umat Islam

KERAJAAN Belanda bukan saja mengutuk penerbitan filem dokumentari Fitna hasil arahan Geert Wilders, malah amat kesal kerana Ahli Parlimen itu menyamakan Islam dengan keganasan. Duta Belanda ke Malaysia, Lody Embrechts berkata, Perdana Menteri, Peter Balkenende amat marah dengan Wilders kerana filem dokumentari itu seolah-olah memang sengaja membangkitkan kemarahan umat Islam di seluruh dunia.

"Perdana Menteri saya mengutuk keras interpretasi dokumentari itu yang menyamakan Islam dengan keganasan. Kerajaan Belanda tidak mahu dikaitkan langsung dengan filem itu kerana ia adalah pendirian individu dan matlamatnya adalah untuk kumpulan tertentu.

"Balkenende percaya filem itu tidak mempunyai matlamat lain, selain daripada sengaja untuk mencetus kemarahan (umat Islam)," kata Embrechts ketika dihubungi di Kuala Lumpur.

Filem Fitna adalah satu dokumentari selama 15 minit dihasilkan Wilders, memberi terjemahan 'fanatik' kepada beberapa ayat yang dipetik dari al-Quran. Tindakan Wilders menterjemah beberapa ayat mengikut persepsi negatif, memberi gambaran al-Quran menggalakkan umat Islam menjadi fanatik dan melakukan keganasan.

Ahli Parlimen itu mengambil statistik pertumbuhan penduduk Islam di Belanda yang mencatat peningkatan begitu besar sejak ia mula bertapak di sana pada awal abad lalu.

Dokumentari Fitna tersebar pantas selepas disiarkan menerusi internet pada 27 Mac lalu, dalam bahasa Belanda dan versi Inggeris. Ia mengejutkan bukan saja umat Islam, malah warga dunia yang bekerja keras merapatkan hubungan antara Barat dan Islam sejak tragedi 11 September 2001, di New York.

Umat Islam dunia membantah dan mengutuk tindakan Wilders dan turut menerima tempias kemarahan ialah syarikat multinasional negara itu serta Kerajaan Belanda sendiri.

Di Malaysia, selain mengutuk keras filem ini, banyak pertubuhan bukan kerajaan (NGO) mendesak rakyat Malaysia supaya memulaukan produk keluaran Belanda.

Antara yang mengeluarkan kenyataan keras kepada Wilders ialah Presiden Persidangan Dunia Melayu Dunia Islam, Presiden Persidangan Belia Dunia (WAY) dan Presiden Gerakan Belia 4B Malaysia, Datuk Seri Ali Rustam, yang menuntut permohonan maaf serta merta dari Wilders.

"Kami amat marah kerana Wilders terus mengeluarkan filem ini tanpa sebarang pertimbangan kepada umat Islam serta rasa hormat kepada kitab suci al-Quran. Wilders mungkin mempertahankan pengeluaran filem ini sebagai satu kebebasan bersuara.

"Tapi kami menegaskan umat Islam tidak akan bertolak ansur ke atas sebarang pencabulan terhadap agama Islam serta tindakan yang langsung tidak memberi pertimbangan terhadap perasaan umat Islam di seluruh dunia," kata Presiden WAY yang dianggotai 110 negara dalam mesej kerasnya kepada Wilders.

Bagaimanapun, Embrechts mengucap terima kasih kepada Kerajaan Malaysia dan majoriti rakyat negara ini kerana tidak mengambil tindakan memulaukan secara terang pelbagai produk serta perkhidmatan syarikat Belanda yang beroperasi di negara ini, semata-mata untuk menghukum seorang rakyatnya yang mempunyai pandangan sempit dan fanatik terhadap Islam.

"Seperti yang dinyatakan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin, saya mengucapkan terima kasih kepada Kerajaan Malaysia kerana tidak mengisytiharkan tindakan supaya memulaukan produk Belanda.

"Tindakan seumpama itu hanya akan menjejaskan hubungan dagang Malaysia dan Belanda, terutama syarikat kedua-dua negara. Ia juga akan memberi kesan serius ke atas rakyat dan mereka yang tidak ada kena mengena dalam perkara ini.

"Seluruh pekerja serta syarikat Malaysia dan Belanda yang beroperasi di kedua-dua negara, bukan saja mengutuk keras filem ini, bahkan agenda politik Wilders. Saya faham akan kemarahan umat Islam di sini, tetapi sebarang usaha untuk memulaukan produk negara kami adalah tindakan yang tidak adil," kata Embrechts.

Diminta mengulas mengenai keputusan sebuah mahkamah di The Haque kelmarin, yang membuat keputusan Wilders 'tidak mencetus kebencian atau keganasan ke atas umat Islam', duta itu berkata keputusan itu tidak ada kena mengena dengan filem Fitna, sebaliknya ia berasaskan kenyataan terdahulu Wilders mengenai Islam.

Menjawab soalan mengenai reaksi teman beragama Islam Malaysia yang ditemui selepas filem ini dikeluarkan, Embrechts berkata, semua sahabatnya meluahkan rasa terperanjat serta marah kerana ada Ahli Parlimen Belanda masih berfikiran sempit.

"Bagaimanapun, mereka faham dan menerima hakikat bahawa ini adalah tindakan hanya seorang individu dan ia langsung tidak mewakili pendapat atau perasaan kerajaan Belanda, mahupun rakyat kami," jelasnya yang mengaku turut berasa amat marah dan kecewa dengan tindakan Wilders.

Embrechts berharap umat Islam Malaysia dapat mencontohi saudara Islam di Belanda, yang mengambil tindakan dengan cara lebih terhormat, iaitu mencabar Wilders supaya berdebat mengenai pandangan serta pendiriannya mengenai Islam.

"Pada hari filem Fitna dikeluarkan, semua pintu masjid di Belanda dibuka seluas-luasnya bagi menggalakkan setiap rakyat yang berminat, untuk berdialog mengenai Islam secara terbuka. Ia adalah cara terbaik untuk menunjukkan wajah sebenar Islam serta membuktikan kepada dunia bahawa interpretasi Wilders mengenai Islam adalah salah serta tidak berasas.

"Jangan biarkan Wilders memprovokasi anda (dengan pandangan sempitnya mengenai Islam). Saya berharap semua pihak sedar bahawa ini adalah pandangan daripada seorang individu.

"Kepada rakyat Belanda di seluruh dunia, terutama mereka yang berada di negara ini, saya nasihatkan mereka supaya membabitkan diri dengan dialog serta perbincangan secara terbuka. Kita perlu bukti serta tunjukkan kepada masyarakat Malaysia, wajah rakyat Belanda yang sebenarnya," nasihat duta ini kepada umat Islam di Malaysia serta rakyat Belanda yang berada di negara ini.

Embrechts yang bertugas sejak sekian lama di beberapa negara Islam terutama di Asia Barat juga mencabar Wilders untuk berdebat dengannya mengenai agama Islam.

"Saya tidak pernah bertemu Wilders, tapi mengikuti perjalanan karier politiknya.

Hampir sepanjang tempoh perkhidmatan saya sebagai diplomat di Asia Barat dan negara Islam, saya tidak gentar untuk mencabar Wilders supaya berdebat dengan saya mengenai agama Islam," tegas Embrechts yang begitu marah dengan Wilders kerana menjejaskan hubungan baik Belanda dengan banyak negara Islam
Back to top Go down
one_ummah90
Moderator
Moderator


Number of posts : 99
Location : mergong
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Fri Apr 25, 2008 12:49 am

isu boikot ni bg aku kita kna da perancangan..aku nmpak skrg usaha boikot dh krg..so fikirla..yg bniaga ni perlu jg ada prubhan..

_________________
Membangun Bersama Islam
Kembalikan Hidup Islam
Back to top Go down
View user profile http://suara-ummah.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda   Today at 8:25 pm

Back to top Go down
 
Fitna:Kenapa Boikot Belanda Ja? dan senarai barangan belanda
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Snouck Hurgronje, Mata-Mata Belanda di Masa Perang Aceh
» Iblis tercipta dari api, kenapa bisa tersiksa di neraka?
» kenapa yahudi begitu memusuhi islam?
» Kenapa saya (seorang Kristen) suka topik mualaf
» INI PRODUK2 YG BERAFILIASI DGN PEMERINTAH ISRAEL...MARI BOIKOT...! BERANI???

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~~Nine-O Club~~ :: Kedai Kopi :: News Update-
Jump to: