~~Nine-O Club~~

For Who's Born On 1990
 
::Homepage::::Homepage::  HomeHome  Gallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Tanda-tanda lelaki merajuk

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Tanda-tanda lelaki merajuk   Thu Apr 24, 2008 9:54 pm

a) Diam Seribu Bahasa
Dia diam je sepanjang ada dengan kita. Walaupun kita bercakap dengannya, dia hanya mengiayakan / dia anggukkan kepalanya je. Dia sikit pun tak akan layan kita seperti sebelum ni. Jika benda ni berlaku sah lah tu dia merajuk dengan kita.

b)Buat Tak Tahu
Dia akan buat tak tau denagn kita. Jika kita minta tolong dengan dia seperti kemaskan meja ke, dia buat acuh tak acuh je.Paling teruk, dia buat-buat tak dengar (pekak betul-betul baru tau!). Ini cara protes yang paling teruk sebab ia bukan je buat kita geram tapi buat seolahohlah kita ni tak wujud.

c) Menolak Untuk Makan Bersama
Bila lelaki merajuk biasanya dia tak nak jumpa kita atau face to face dengan kita. Dia akan bagi alasan seperti "awak makan la dulu,saya kenyang lagi la..lagipun, saya dah makan denagn kawan saya tadi"

d) Masam Muka
Tindakan yang ni ialah tindakan yang paling kita geram. Dah lah tak nak cakap ngan kita dah tu nak tarik-tarik muka pulak. Tak puas hati la konon. Tapi adat la kalau orang dah merajuk. Perempuan pun lebih kurang je!

e) Baca Surat Khabar
Bab ni memang tabiat orang lelaki. Tapi kalau surat khabar tu dibaca banyak kali tanpa sebab maknanya jiwa dia tak tenteram & ada sesuatu yang mengganggu diri dia. Lagi-lagi pulak kalau tengah-tengah malam buta.

f) Menonton Televisyen Hingga Lewat Malam
Dia akan tengok tv tu sampai larut malam walaupun rancangan tu bukan rancangan kegemaran dia. Mata dia di tv tapi hatinya ke lain. Kita kena peka beb!

g) Keluar Rumah Tanpa Beritahu
Ada lelaki yang tak akan memberitahu mana dia nak pergi. Nak protes la tu kononnye. Kita jangan paksa dia untuk menjawab pertanyaan kita kerana conferm dia akan buat dek je!

h) Matikan Telefon Bimbit
Ha ni satu lagi tabiat lelaki. Dia tak suka diganggu bila perasaannya tengah marah. Untuk mengelakkan kita menggangu dia, dia akan matikan telefon bimbit dia & bagi alasan bateri kong. Alasan dia satu je, dia tak mahu dengar suara kita takut perasan marahnya lagi kuat... Alaa,bila dah rindu call jugak last-lastnyer!

Exclamation Exclamation MyB ni s'suai utk psgan yg da kwin kot.. hentam jewla... Exclamation Exclamation
Back to top Go down
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Tanda-tanda lelaki merajuk   Sat Apr 26, 2008 2:19 am

a) Diam Seribu Bahasa
**hurm....diam...cara yg bagus tp agak xbijak klu nk gtaw pmpuan yg dia ada wt sumthing wrong...

b)Buat Tak Tahu

**ni aku rasa dh tahap bahaya dh ni...kes wt "dono" ni...klu dpt pasangan cmni, aiyoo, kene byk sabar...laki pmpuan sama je...

c) Menolak Untuk Makan Bersama

**ni myB bkn sbb mrajuk kot...myB poket kering...hahahaha...al-maklum rr, tiap2 malam kene msj, kne tepon...pastu klu awek xde krdt, kne blnje krdt...huhu...mne rr x kering poket...

d) Masam Muka
**erm...ni mmg majuk rr ni...konferm majuk..hahahaha

e) Baca Surat Khabar

f) Menonton Televisyen Hingga Lewat Malam

g) Keluar Rumah Tanpa Beritahu


(ni utk yg dh kawen je kot??)

h) Matikan Telefon Bimbit

**huh..yg ni xdpt dipastikn...byk kmungkinn rr...

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: Tanda-tanda lelaki merajuk   Sat Apr 26, 2008 6:45 pm

huhu...tol...ak stju ngn ezat

_________________
Back to top Go down
View user profile
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Tanda-tanda lelaki merajuk   Sat Apr 26, 2008 8:50 pm

dh aku ni laki..
aku taw la...
ish3...

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: Tanda-tanda lelaki merajuk   Sun Apr 27, 2008 8:54 pm

yew r..

da slalooo sgt majok kan...

mst da pro bab2 majok neyh..

_________________
Back to top Go down
View user profile
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Tanda-tanda lelaki merajuk   Mon Apr 28, 2008 12:35 am

aku??
majok??
ello...pliz sket OK...
aku kureng ske org2 yg dh besar2 ni majuk OK...
klu stakat umo 9 @ 10 ke bawah tu OK lg klu nk majuk2....
klu lebih drp tu...
sori...
aku xlayan...

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
Sponsored content




PostSubject: Re: Tanda-tanda lelaki merajuk   Today at 2:23 am

Back to top Go down
 
Tanda-tanda lelaki merajuk
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» tanda kebesaran Allah
» TANDA-TANDA ORANG MUNAFIK
» tanda-tanda kedatangan Yesus al Masih di akhir zaman menurut Al Kitab
» Tanda Kiamat : Banyak Yang Ngaku Sebagai Imam Mahdi
» Gathuk2an Tingkat Tinggi: Micro-Chip Salah Satu Pertanda Kiamat ?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~~Nine-O Club~~ :: Kedai Kopi :: Tipz Corner-
Jump to: