~~Nine-O Club~~

For Who's Born On 1990
 
::Homepage::::Homepage::  HomeHome  Gallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Tanda kekasih curang

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Tanda kekasih curang   Thu Apr 24, 2008 3:15 pm

# Asyik resah melihat jam tangan apabila bersama anda.

Lazimnya anda dan si dia menghabiskan waktu yang lama bersama. Tetapi sejak kebelakangan ini, si dia asyik resah apabila bersama anda dan sesekali menjeling jam tangan seolah-olah ada hal lain yang lebih penting.

Si dia juga sering mengejar masa sehingga anda sanggup ditinggalkan berseorangan kerana kononnya ‘ada masalah sedikit’.

Jika situasi ini sering berlaku, anda patut berhati-hati kerana mungkin si dia berjumpa dengan kekasih lain dan anda hanya dijadikan ‘kekasih gelap’ atau sekadar di pinggiran.

# Tiba-tiba saja mengadu sakit ketika bertemu janji dengan anda.

Asyik bertemu janji dan berseronok, tiba-tiba saja si dia mengadu sakit dan ingin pulang awal ke rumah.

Ada-ada saja sakitnya, sakit perut, pening, lenguh kaki atau rasa hendak demam serta pelbagai alasan sakit sedangkan sebelum ini anda melihat dia sihat dan tidak menunjukkan sebarang tanda untuk jatuh sakit.

Apabila anda menawarkan diri untuk menghantarnya ke klinik atau pulang ke rumah, dia menolak bersungguh-sungguh dan ingin pulang sendirian.

Kemungkinan dia tidak sakit tetapi mencari alasan untuk melarikan diri daripada anda.

# Kerap menolak pelawaan anda untuk keluar bersama.

Jika dulu, si dia ceria apabila anda mengajaknya keluar sama ada menonton wayang, makan atau sekadar bersiar-siar, tetapi kini dia sering menolak dengan 1,000 alasan.

Jika si dia keluar pun setelah puas dipujuk dan dirayu. Situasi ini mungkin disebabkan si dia sudah bosan dengan anda dan ingin meninggalkan anda.

# Menjadi panas baran dan sering mencari kesilapan anda

Si dia berubah sikap daripada seorang penyayang menjadi pemarah. Kesilapan anda yang paling kecil pun seolah-olah besar baginya dan anda sering dimarahi walaupun di depan orang ramai.

Walaupun anda cuba sedaya-upaya mengelak melakukan kesilapan, si dia tetap cuba mencari kesilapan anda. Paling teruk jika si dia sudah tidak segan-silu menengking atau memaki hamun anda disebabkan perkara kecil ataupun kesilapan yang tidak disengajakan.

Jika situasi ini berlaku, lebih baik anda meninggalkannya kerana sudah jelas dia sudah tidak lagi menghargai anda sebagai kekasihnya.

Mungkin si dia sedang mencari jalan untuk mewujudkan kebencian anda terhadapnya dan berharap anda akan meninggalkannya. Tidak guna merayu lagi kerana layanan buruknya hanya menyebabkan anda menderita.

# Sudah tabiat pasangan bercinta, suka membelek-belek telefon bimbit pasangannya tetapi si dia tidak membenarkan anda memegang apatah lagi membelek telefonnya.

Jika si dia jujur dan ikhlas dengan anda, sudah pasti dia membenarkan anda melihat kandungan memori telefon bimbitnya sama ada sistem pesanan ringkas, nama pemanggil mahupun simpanan nombor telefonnya.

Dia tidak akan berasa takut atau bimbang kerana kejujurannya pada anda. Namun, sekiranya dia berkeras tidak mahu anda membelek telefon bimbitnya, anda patut berasa curiga.

# Tidak lagi rajin menelefon anda

Pada awal percintaan, si dia asyik menelefon anda sehingga berkali-kali dalam satu hari. Sentiasa mengambil berat dan menelefon walau untuk bertanya sudah makan atau belum.

Jika suatu hari tidak mendengar suara anda, pasti si dia resah. Tetapi sekarang dia tidak lagi rajin menelefon dan ada kalanya tidak menelefon anda langsung.

Anda pula yang terpaksa menelefonnya dan kelihatan terdesak! Apabila ditanya ada saja alasannya dan paling popular ialah sibuk.

Situasi ini menunjukkan dia tidak lagi berminat dengan anda dan mungkin hanya akan kembali menelefon anda apabila ada kepentingan lain.

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Tanda kekasih curang   Thu Apr 24, 2008 8:58 pm

yg ni kli slalu duk dating....
kapel yg jiwang sakan...
sng ar nk taw tnda2 2...
Back to top Go down
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Tanda kekasih curang   Fri Apr 25, 2008 3:57 pm

# Asyik resah melihat jam tangan apabila bersama anda.

**laa...yeke?? aku slalu wt sbb bizi nk study, so....aku dianggap curang ke??

# Tiba-tiba saja mengadu sakit ketika bertemu janji dengan anda.

**yeke?? abestu klu betol2, xke mampos laki tu...xpsl2 pmpuan 2 kene jd suspek pmbunuh

# Kerap menolak pelawaan anda untuk keluar bersama.

**sesungguhnye keluar brdua2an tu kn berdosa...sbnrnye bkn berdua, tp bertiga....satu lg tu aku rasa korg pn taw...

# Menjadi panas baran dan sering mencari kesilapan anda


**dh klu salah timing call, mmg la kne marah....xcaya, cuba try call die masa kete die kene curik ke, @ bru kene pecat....grenti xpsl2 korg kene "sound"

# Sudah tabiat pasangan bercinta, suka membelek-belek telefon bimbit pasangannya tetapi si dia tidak membenarkan anda memegang apatah lagi membelek telefonnya.

**erm....yg ni myB betol...myB rr...

# Tidak lagi rajin menelefon anda


**ntah2 die bizi @ bosan kot...yela, klu tiap2 ari asyik tepon org yg sama je, bosan jgk...atleast bg rr rehat...selang sehari ke...org ckp, masa bercinta jgn byk sgt kenangan manis, s nnt bila dh kawen, xde kenangan manis lg nk dikenang....

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: Tanda kekasih curang   Fri Apr 25, 2008 5:31 pm

oitt ezat cam b'dalih jew..

nk cover r tuh..

_________________
Back to top Go down
View user profile
HyperPlasma
Admin
Admin


Number of posts : 938
Age : 26
Location : Alor Star
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Tanda kekasih curang   Fri Apr 25, 2008 7:14 pm

ameeroz wrote:
# Asyik resah melihat jam tangan apabila bersama anda.

**laa...yeke?? aku slalu wt sbb bizi nk study, so....aku dianggap curang ke??

# Tiba-tiba saja mengadu sakit ketika bertemu janji dengan anda.

**yeke?? abestu klu betol2, xke mampos laki tu...xpsl2 pmpuan 2 kene jd suspek pmbunuh

# Kerap menolak pelawaan anda untuk keluar bersama.

**sesungguhnye keluar brdua2an tu kn berdosa...sbnrnye bkn berdua, tp bertiga....satu lg tu aku rasa korg pn taw...

# Menjadi panas baran dan sering mencari kesilapan anda


**dh klu salah timing call, mmg la kne marah....xcaya, cuba try call die masa kete die kene curik ke, @ bru kene pecat....grenti xpsl2 korg kene "sound"

# Sudah tabiat pasangan bercinta, suka membelek-belek telefon bimbit pasangannya tetapi si dia tidak membenarkan anda memegang apatah lagi membelek telefonnya.

**erm....yg ni myB betol...myB rr...

# Tidak lagi rajin menelefon anda


**ntah2 die bizi @ bosan kot...yela, klu tiap2 ari asyik tepon org yg sama je, bosan jgk...atleast bg rr rehat...selang sehari ke...org ckp, masa bercinta jgn byk sgt kenangan manis, s nnt bila dh kawen, xde kenangan manis lg nk dikenang....

tul tu ezat...klu couple mnis,lme2 hilang mnisnyer..silap2 kawen xde mnisnyer dah..yerla..smue rahsie kte dah taw.. rabbit

_________________
Admin


Back to top Go down
View user profile http://90born.forumotion.com
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Tanda kekasih curang   Fri Apr 25, 2008 7:53 pm

snang cite, bile dh kapel, kne la saling memahami...

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Tanda kekasih curang   Fri Apr 25, 2008 11:37 pm

aans_wer wrote:
oitt ezat cam b'dalih jew..

nk cover r tuh..

brdalih??
aik??
ko jgn ckp kuat2...
nnt kantoi...
hahahaha...

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: Tanda kekasih curang   Fri Apr 25, 2008 11:40 pm

tp da obvious sgt..

baek ak kantoikn tros..ha2

_________________
Back to top Go down
View user profile
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Tanda kekasih curang   Fri Apr 25, 2008 11:48 pm

yela2...
terima kasih la cz kantoi kn aku ye...
hik3...
<<teringat masa nk larikn diri dr lepak dgn kwn sekelas...hahahaha
tu rr teknik2 yg aku gune kn...

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: Tanda kekasih curang   Fri Apr 25, 2008 11:50 pm

he3..da slalu sgt gne teknik tuh

_________________
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Tanda kekasih curang   Today at 2:22 am

Back to top Go down
 
Tanda kekasih curang
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» tanda kebesaran Allah
» TANDA-TANDA ORANG MUNAFIK
» Tanda Kiamat : Banyak Yang Ngaku Sebagai Imam Mahdi
» Gathuk2an Tingkat Tinggi: Micro-Chip Salah Satu Pertanda Kiamat ?
» ketempelan jin

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~~Nine-O Club~~ :: Kedai Kopi :: Tipz Corner-
Jump to: