~~Nine-O Club~~

For Who's Born On 1990
 
::Homepage::::Homepage::  HomeHome  Gallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Jom tengok korang kat no brape.......

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Jom tengok korang kat no brape.......   Mon Apr 28, 2008 5:37 pm

Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1

Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2

Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3

Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4

Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5

Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6

Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7

Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8

Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9



no.1
----
Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.


no.2
----
Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em...bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.

no.3
----
Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal anda adalah no.6, 9.


no.4
----
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

no.5
----
Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.


no.6
----
Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.

no.7
----
Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no.2.


no.8
----
Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.

no.9
----
Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental. Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain. Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5, 6.
Back to top Go down
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Mon Apr 28, 2008 5:46 pm

tarikh lahir aku...21....
so aku...

no.3
----
Anda
adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama
dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri.

** erk! yeke??

Anda mempunyai
masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda.

**masalah kuarge...erm...no komen...family first...

Anda
sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi
anda akan dapat apa yang anda inginkan.

**pndai brcakap?? wajah cntik?? hahahahahaha... lawak2...hahahahaha


Daripada hari lahir anda, anda
perlu berkerja keras untuk berjaya.

**erm...cm betol je...

Bukannya senang nak menjalinkan
hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya
anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan
berpanjangan.

**yup...betol2...

Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan
membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini.

**freedom...yes, i love freedom....erm..mmbawa harapan...insyaALLAH...amin....

Pasangan ideal
anda adalah no.6, 9.

**erk!! xterpengaruh pn...xkesa la no brape2 pn...asalkan seswai...aku OK je..

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...


Last edited by ameeroz on Mon Apr 28, 2008 6:52 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Mon Apr 28, 2008 6:11 pm

no.4
----
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin.

2 2 btol....degil..tp rajen..ecee..

Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda.

hurm~~~ kdang2 ja lazer...hueh3..

Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain.

yup..pakar motivasi nih...

Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni.

ku suka seni~~~

Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang.

slalu gk aaa...baek ati katakan....ceh.. rabbit

Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi.

T_T...besa kena... Suspect

Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

btol ke???hueh3~~...canteek!!! Wink
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Mon Apr 28, 2008 6:14 pm

annemishi wrote:
no.4
----
Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain.

yup..pakar motivasi nih...


aku cadangkan annemishi ni jd pakar motivasi peribadi secara percuma utk bdk2 forum....
ada sape2 nk bantah???

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Mon Apr 28, 2008 6:24 pm

erk~~
ada gaji???
Arrow $$$$$
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
ameeroz
Moderator
Moderator


Number of posts : 916
Age : 26
Location : melaka
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Mon Apr 28, 2008 6:33 pm

gaji??
aiyoo...
dh nama jawatan die pakar motivasi peribadi secara percuma....
dh sah rr xde gaji...
aiyooo...

_________________
aku sesat...
hmm... i think so...
help me pliz...?



my new num...
.-0176652669-
sory sgt2 klu b4 dis
ada yg xd balas msj nya...
maaf d minta...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ezatameer
annemishi
Addicted
Addicted


Number of posts : 224
Age : 26
Location : kedah dowh~~~
Age : 18
Registration date : 2008-04-08

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Mon Apr 28, 2008 8:28 pm

aiyark~~~~
x prasan lak...PERCUMA tuh..
lalalala~~~~
ingt kn da $$$$
Basketball
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/altoniso
stereokumonomu
Super Stylo
Super Stylo


Number of posts : 807
Age : 26
Location : bangsar, KL
Age : 18
Registration date : 2008-02-29

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Sat May 17, 2008 10:23 am

aku no 8??
ahahahhaha korg post bnyk sgt mende camni....
da jd cam bercanggah lak...
Back to top Go down
View user profile
panhouse90
Motivated
Motivated


Number of posts : 143
Age : 26
Location : tronoh
Age : 17
Registration date : 2008-05-10

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Sun May 18, 2008 12:45 am

aku no.5
tp

statement nie ssh sket nak pecaye :
Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan.

tp yg nie aku suke, 100% btol :
Anda suka perubahan dan kebebasan.
Back to top Go down
View user profile
Lah
Admin
Admin


Number of posts : 430
Age : 26
Location : Rawang City~Bangi
Age : 18
Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Tue Sep 30, 2008 9:56 am

real la bende nih.....

byk gak yg btol...

huhu....

aku no 1

_________________
PERHATIAN KEPADA AHLI 90BORN....SELEPAS REGISTER ANDA DIGALAKKAN MEMPERKENALKN DIRI DI TOPIC PERKENALKAN DIRI....DGN INI AHLI 90BORN YG LAIN DAPAT MENGETAHUI TENTANG DIRI ANDA DGN LEBIH MUDAH....TERIMA KASIH....

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/brotherlah
enginerd_182
Moderator
Moderator


Number of posts : 439
Age : 26
Location : selangor
Age : 18
Registration date : 2008-04-15

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Tue Sep 30, 2008 5:55 pm

aku no 9..tp tanak caye..utk taw2 je..takot syirik klo caye...any comments?
Back to top Go down
View user profile
HarzalTheViolet
Super Active User
Super Active User


Number of posts : 498
Age : 26
Location : ~: The Land That Never Was :~
Age : 18
Registration date : 2008-04-01

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Wed Oct 01, 2008 11:02 pm

em btol r tu engine...

tp mende tu juz utk mengenali diri kite je utk membetulkn mane yg baek or bruk...

aku pn num 9 gak hahah Very Happy
Back to top Go down
View user profile
azyana
Moderator
Moderator


Number of posts : 910
Age : 26
Location : Lumut
Age : 18
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Tue Dec 23, 2008 8:31 pm

aku nyer mcm byk yg x btol jek. ke aku yg lahir pd tarikh yg salah? haha

_________________

' jadilah diri sendiri maka kita tahu siapa diri kita '
Back to top Go down
View user profile http://dyanaazyana.blogspot.com
HarzalTheViolet
Super Active User
Super Active User


Number of posts : 498
Age : 26
Location : ~: The Land That Never Was :~
Age : 18
Registration date : 2008-04-01

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Thu Dec 25, 2008 12:14 am

hahah tu namemye sipi2!! Very Happy

*mcm citer seniman bujang lapok lak :p hehehe
Back to top Go down
View user profile
da_nine
Uploader
Uploader


Number of posts : 221
Age : 26
Location : alor star-KedAh
Age : 18
Registration date : 2008-05-30

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Thu Dec 25, 2008 4:02 pm

aku no. 4,
ade la 35% yg btul ttg diri aku.....XP

Rolling Eyes Shocked geek

_________________
If YOU WaNt tO wIn...

you must knoW hoW to win...
Back to top Go down
View user profile
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Sat Dec 27, 2008 1:13 am

[quote="Guest"]

no.5
----
Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan.
~line neyyh cam bukan ak jew..ak mne penah glam..haha
Namun anda terlalu terburu-buru. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan.
~yg neyh agak tepat
Anda adalah seorang yang humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.

~yang neyh xdpt dknl pasti...hik2

_________________
Back to top Go down
View user profile
bravo272
New User
New User


Number of posts : 1
Age : 26
Location : kota bharu
Age : 19
Registration date : 2009-04-17

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Wed Apr 22, 2009 6:56 pm

ak no.9? hah? tidak..x cye lah..ahhaha
Back to top Go down
View user profile http://Bravo-90.blogspot.com
aans_wer
Moderator
Moderator


Number of posts : 753
Age : 26
Location : terengganu
Age : 18
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Fri Apr 24, 2009 8:56 pm

wahaha..ko psgan ideal ak...

_________________
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Jom tengok korang kat no brape.......   Today at 8:17 am

Back to top Go down
 
Jom tengok korang kat no brape.......
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~~Nine-O Club~~ :: Kedai Kopi :: Tipz Corner-
Jump to: